בשנת שלוש לכורש מלך פרס לעומת שנת אחת לכורש

קוד: בשנת שלוש לכורש מלך פרס לעומת שנת אחת לכורש בתנ"ך

סוג: התאמה1

מאת: רמי ניר

אל:

וּבִשְׁנַת אַחַת לְכוֹרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס לִכְלוֹת דְּבַר-יְהוָה מִפִּי יִרְמְיָה הֵעִיר יְהוָה אֶת-רוּחַ כּוֹרֶשׁ מֶלֶךְ-פָּרַס
וַיַּעֲבֶר-קוֹל בְּכָל-מַלְכוּתוֹ וְגַם-בְּמִכְתָּב לֵאמוֹר:
כֹּה אָמַר כּוֹרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס--כֹּל מַמְלְכוֹת הָאָרֶץ נָתַן לִי יְהוָה אֱלוֹהֵי הַשָּׁמָיִם
וְהוּא-פָקַד עָלַי לִבְנוֹת-לוֹ בַיִת בִּירוּשָׁלִַם אֲשֶׁר בִּיהוּדָה...
(עזרא א' 1 - 2)

אם-כן, "הֵעִיר יְהוָה אֶת-רוּחַ כּוֹרֶשׁ"...
כלומר, "הַשָּׂטָן" העיוור "החורץ לשון" ושליחו "שַׂר פָּרָס" נאלצו לחכות שלוש שנים...

ואכן מתועד:
"בִּשְׁנַת שָׁלוֹשׁ לְכוֹרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס דָּבָר נִגְלָה לְדָנִיֵּאל"...
(דניאל י' 1)

ואכן מתועד - כדלקמן:

וַיּוֹאמֶר לָהֶם זְרֻבָּבֶל וְיֵשׁוּעַ וּשְׁאָר רָאשֵׁי הָאָבוֹת לְיִשְׂרָאֵל--לֹא-לָכֶם וָלָנוּ לִבְנוֹת בַּיִת לֵאלוֹהֵינוּ:
כִּי אֲנַחְנוּ יַחַד נִבְנֶה לַיהוָה אֱלוֹהֵי יִשְׂרָאֵל
כַּאֲשֶׁר צִוָּנוּ הַמֶּלֶךְ כּוֹרֶשׁ מֶלֶךְ-פָּרָס...

וַיְהִי עַם-הָאָרֶץ--מְרַפִּים יְדֵי עַם-יְהוּדָה ומבלהים (וּמְבַהֲלִים) אוֹתָם לִבְנוֹת
וְסוֹכְרִים עֲלֵיהֶם יוֹעֲצִים לְהָפֵר עֲצָתָם--כָּל-יְמֵי כּוֹרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס
וְעַד-מַלְכוּת דָּרְיָוֶשׁ מֶלֶךְ-פָּרָס...
וּבְמַלְכוּת אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ בִּתְחִלַּת מַלְכוּתוֹ--כָּתְבוּ שִׂטְנָה עַל-יוֹשְׁבֵי יְהוּדָה וִירוּשָׁלִָם...
(עזרא ד' 3 - 6)

כלומר, "שַׂר פָּרָס" (שליחו של השטן) הצליח לחייב את המלך כורש לצוות להפסיק את בניין הבית השני ולמנוע את הוצאת "לוחות הברית" מכספת האבן ואמנם הופסקה הבנייה (עזרא ד' 5) "כָּל-יְמֵי כּוֹרֶשׁ מֶלֶךְ פָּרַס וְעַד-מַלְכוּת דָּרְיָוֶשׁ מֶלֶךְ-פָּרָס"...

מה גם שלא מומש טווח הזמן אשר תועד בנבואת ירמיה למלאת 70 שנה לחורבן הבית הראשון ולקבורת "לוחות הברית" בכספת האבן המלאכותית אשר ייסד כוהן הראש "שריה" היא האבן המתועדת (זכריה ד' 7) "הָאֶבֶן הָרוֹאשָׁה" - היא האבן הנקראת בימינו "אבן השתייה"...

אם-כן, "שַׂר פָּרָס" (שליחו של השטן העיוור "החורץ לשון") דרך קבע עויין את היהודים ואת כלל ישראל...

ואמנם, מתועד:
"וּבְמַלְכוּת אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ" (הוא כמביזס בנו של כורש הגדול) = (עזרא ד' 6) = (מגילת אסתר א' 1) "וַיְהִי בִּימֵי אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ הוּא אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ הַמּוֹלֵךְ מֵהוֹדּוּ וְעַד-כּוּשׁ"...

כלומר, באותם ימים הצליח "שַׂר פָּרָס" (שליחו של השטן העיוור "החורץ לשון") לבסס ולממש דרמה היסטורית שעיקרה (מגילת אסתר ג' 6) "לְהַשְׁמִיד אֶת-כָּל-הַיְּהוּדִים אֲשֶׁר בְּכָל-מַלְכוּת אֲחַשְׁוֵרוֹשׁ--עַם מָרְדֳּכָי"...

כלומר, "שַׂר פָּרָס" (שליחו של השטן העיוור "החורץ לשון") עויין דרך קבע את היהודים ואת כלל ישראל...

ואמנם לימינו אנו מתועד (דניאל י' 14) "וּבָאתִי לַהֲבִינְךָ אֵת אֲשֶׁר-יִקְרָה לְעַמְּךָ בְּאַחֲרִית הַיָּמִים כִּי-עוֹד חָזוֹן לַיָּמִים"...

וגם מתועד - כדלקמן:

וַיּוֹאמֶר
אַל-תִּירָא אִישׁ-חֲמֻדוֹת שָׁלוֹם לָךְ--חֲזַק וַחֲזָק
וּכְדַבְּרוֹ עִמִּי הִתְחַזַּקְתִּי וָאוֹמְרָה יְדַבֵּר אֲדוֹנִי כִּי חִזַּקְתָּנִי
וַיּוֹאמֶר הֲיָדַעְתָּ לָמָּה-בָּאתִי אֵלֶיךָ
וְעַתָּה אָשׁוּב לְהִלָּחֵם עִם-שַׂר פָּרָס
וַאֲנִי יוֹצֵא וְהִנֵּה שַׂר-יָוָן בָּא
אֲבָל אַגִּיד לְךָ אֶת-הָרָשׁוּם בִּכְתָב אֱמֶת
וְאֵין אֶחָד מִתְחַזֵּק עִמִּי עַל-אֵלֶּה
כִּי אִם-מִיכָאֵל שַׂרְכֶם...
(דניאל י' 19 - 21)

כלומר, בכלל הכתבים של "האמת ההיסטורית" = "נצח ישראל" לא פסחו הכותבים מלתעד מאבקים ידועים ומוכרים כגון מלחמות יון ופרס וכגון התמודדויות צדיקים כדניאל עם שונאיו (שליחי השטן העיוור "החורץ לשון") ומעל לכל לא התכחשו הכותבים מלתעד את ההתמודדות למנוע את הוצאת "לוחות הברית" מכספת האבן הנקראת בימינו "אבן השתייה" כדי להצליח את השמדת העם היהודי באמצעות מלחמת השטנים (דניאל ט' 26) "וְעַד קֵץ מִלְחָמָה נֶחֱרֶצֶת שׁוֹמֵמוֹת"...

"ואיך נמלט אנחנו"...

עִבְדוּ אֶת-יְהוָה בְּיִרְאָה וְגִילוּ בִּרְעָדָה
נַשְּׁקוּ-בַר פֶּן-יֶאֱנַף וְתוֹאבְדוּ דֶרֶךְ
כִּי-יִבְעַר כִּמְעַט אַפּוֹ
אַשְׁרֵי כָּל-חוֹסֵי בוֹ...
(תהלים ב' 11 - 12)

תגובות