ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 10/03/2024

כל הספרים > ספר זכריה > פרק ב

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א ואשא את-עיני וארא והנה ארבע קרנות. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ב ואמר אל-המלאך הדבר בי מה-אלה ויאמר אלי אלה הקרנות אשר זרו את-יהודה את-ישראל וירושלם.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג ויראני יהוה ארבעה חרשים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד ואמר מה אלה באים לעשות ויאמר לאמר אלה הקרנות אשר-זרו את-יהודה כפי-איש לא-נשא ראשו ויבאו אלה להחריד אתם לידות את-קרנות הגוים הנשאים קרן אל-ארץ יהודה לזרותה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה ואשא עיני וארא והנה-איש ובידו חבל מדה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו ואמר אנה אתה הלך ויאמר אלי למד את-ירושלם לראות כמה-רחבה וכמה ארכה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ז והנה המלאך הדבר בי יצא ומלאך אחר יצא לקראתו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח ויאמר אלו רץ דבר אל-הנער הלז לאמר פרזות תשב ירושלם מרב אדם ובהמה בתוכה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט ואני אהיה-לה נאם-יהוה חומת אש סביב ולכבוד אהיה בתוכה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י הוי הוי ונסו מארץ צפון נאם-יהוה כי כארבע רוחות השמים פרשתי אתכם נאם-יהוה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא הוי ציון המלטי יושבת בת-בבל.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב כי כה אמר יהוה צבאות אחר כבוד שלחני אל-הגוים השללים אתכם כי הנגע בכם נגע בבבת עינו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יג כי הנני מניף את-ידי עליהם והיו שלל לעבדיהם וידעתם כי-יהוה צבאות שלחני.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד רני ושמחי בת-ציון כי הנני-בא ושכנתי בתוכך נאם-יהוה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טו ונלוו גוים רבים אל-יהוה ביום ההוא והיו לי לעם ושכנתי בתוכך וידעת כי-יהוה צבאות שלחני אליך. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טז ונחל יהוה את-יהודה חלקו על אדמת הקדש ובחר עוד בירושלם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יז הס כל-בשר מפני יהוה כי נעור ממעון קדשו.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש