עדיין, יש סימנים שמראים שהיה קשר בין תמר לאמנון לפני האונס, וזה לא אומר שהיא הביאה את האונס על עצמה או שהיא אשמה בו - אין קשר בין הדברים. אנס הוא לא בהכרח איש זר; אם תמר אהבה את אמנון זה לא אומר שהיא רצתה להיאנס.
ועוד הערה: הגישה שעולה מדבריך, כאילו האישה היא תמיד הקרבן ואסור להאשים אותה, היא גישה שמשפילה את הנשים, כי נובע ממנה שהאישה היא יצור חלש וחסר-אונים, יכולה רק להינזק ולא להזיק, רק להיגרר למצבים ולא ליצור אותם.
אני לא משתף פעולה עם הכיוון הזה.