מאת: daian
אל: daian1 @ 013.net
נכתב ב: 05:14:45 16.02.2007, כתוספת/תגובה ל: אל תירא מפני נקיטת צעד ונקוטתם
אענה למען הקוראים בלבד
ואלה הם דברי רמי ניר אשר כתב כך:
אולם אין כיסוי להבטחתך (ציטוט)..."ורק אם ישמעו בקול יהוה אלהים ובקול עבדו משה דַיָּן בדור הזה השופט והמורה לתורה מזרע אהרן הכהן הלוי אז יטב להם כי הַזָּהָב הַכֶּסֶף והַנְּחשֶׁת באוצרי אשר נתן לי אלהים בזה מיראתי אותו באהל מועד
מורה לתורה משה דין עבד יהוה מזרע אהרן הכהן הלוי"...(סוף ציטוט)
מורה לתורה משה דין משיב:
אמרתי "רק אם ישמעו" כי ידעתי אשר לא רבים יחכמו ולא ישמעו וכי יש עוד עבודה למשיח נגיד אלהים מזרע ישי כי עוד חזון למועד
וגם רמי ניר כתב כך:
ה) טענתך כי אתה "עבד אלהים" לפני התגשמות נבואות האחרית...מעלה חשד כי אינך מבין את המתועד בנבואות "מוצא פי-יהוה"...
ללא ספק - כאשר תתגשמנה נבואות האחרית נשמח כולנו להיות "עבדי יהוה"...
מורה לתורה משה דין משיב:
אם אתה לא עבד יהוה בזמן אשר רע לך אז גם לא תהיה עבד ליהוה ולא תשמח בזמן הטוב באחרית הימים
כי מצוה על כולם לעבוד את יהוה בכל עת בכל זמן ובכל מקום וכי בנבואת אחרית הימים כתוב:"ושבתם וראיתם בין עובד יהוה לאשר לא עבדו" לאמור כי כעת אתה לא רואה מי זה עבד יהוה ומי לא עבדו
וגם רמי ניר כתב כך:
ו) אוהל מועד לא קיים בימינו...וטענתך על "יראתך את אלהים באוהל מועד" מעלה את החשד כי אתה מייחס לעצמך אורך חיים שהתחילו במצרים הקדומה...עם טענה כזאת לא תרכוש אמונם של "תלמידים" שאתה רוצה להיות "מורה צדקה" להם כאשר תתגשמנה נבואות האחרית...
מורה לתורה משה דין משיב:
את אהל מועד אתה לא רואה כי נסתר מבינתך
וכי באי זה משכן שוכן יהוה אלהים אם לא במשכן אהל מועד בבית אלהים אשר שוכן בביתו כי האלהים שוכן לעד במקום קדשו בגן-עדן לְפָנָיו אָכְלָה אֵשׁ וְאַחֲרָיו תְּלַהֵט לֶהָבָה כְּגַן עֵדֶן הָאָרֶץ לְפָנָיו
מורה לתורה משה דין עבד יהוה מזרע אהרן הכהן הלוי
www.moreletora.com