קוד: רפואה על פי מקרא הקודש בתנ"ך
סוג: בסיס
מאת: מורה לתורה משה דין
אל: DAIAN1 @ 013.NET
בספר שמות פרק 15 כתוב:
"ויאמר (אלהים) אם שמוע תשמע לקול יהוה אלהיך
והישר בעיניו תעשה והאזנת למצותיו ושמרת
כל חוקיו כל-המחלה אשר שמתי במצרים לא אשים
עליך כי אני יהוה רופאיך"
זאת כל תורת הרפואה. ואם תקראו היטב את הפרק
הזה בפסוקים כב' עד כז' תראו כי מסופר על מים מרים
אשר בני ישראל לא יכלו לשתותם ואז האלהים הראה
למשה עץ שהיה בקרבת מקום (המתמודד עם המים
המרים) ומשה השליכו למים וכך יכלו בני ישראל
לשתות מים מתוקים כי בני האדם אמורים
להרפא עם אותו צמח המתמודד עם הבעיה
שלהם. וכאן אני אבאר וארחיב:
ראו כי בימי קדם כאשר לא היה יבוא ויצוא ברמות
שאנו מכירים היום ובני האדם היו חים ממקורות
שנמצאים בסביבת הבית. למשל אם היתי שוכן
במדבר היתי נעזר מן הסתם בצמחי מדבר
וזהו מצב נכון כי הצמחים הללו מתמודדים עם
מה שאני כיושב מדבר מתמודד עם יובש ואקלים
קיצוני ואכן לצמחים אלה יש את ה"רוח" שיודעת
לאגור נוזלים ולמנוע את אובדנן.
או אם היתי גר בארץ קרה אז אין ספק שהצמחים
שמתמודדים עם קור יודעים להתמודד עם מצב
שכזה כלומר הם "מחממים" או שעוזרים למנוע
מצבים של היפותרמיה.
ואם היתי גר במקום שטוף שמש אז היתי נזקק
ולבטח משתמש בצמחים ליד ביתי שמתמודדים
עם קרינת השמש בדיוק במינון שאני דרוש לו.
ברצוני להגיד כי גם אם יצליחו המדענים ליצור גזע
מושלם מבחינה גנטית (DNA) ממש כמו שהיטלר
רצה אז זה לא יעזור במאומה כי כבר הינו
בסיפור הזה הלא האדם הראשון היה שלם מבחינה
גנטית ורק חטאו אשר לא שמע בקול אלהים
הורידו לרמה רוחנית נמוכה המובילה למות. ולכן
רק השיבה הרוחנית לאלהים הבורא דרך תורתו
יכולה לתקן את התורשה הגנטית.
אם נקח למשל מעולם הצמחים את עץ האקליפטוס
ונבודד ממנו את החמר הרפואי הקרוי אקליפטול
ולמרות שהוא רכיב טבעי, במצבו הנוכחי המבודד
הוא לא קיים בטבע כי הוא הורחק ממצב הבריאה
שלו ורק השאיפה והנהירה לשוב למעשה הבריאה
(למצב הטבעי) היא כחו של תהליך הריפוי. אך
למרות זאת אין אני מצדד בבידוד חמרים
מן הטבע כי כפי שכבר אמרתי הם לא קימים כך
בטבע וזה אינו נחשב טיפול טבעי אמתי ונטילתם
כתרופה איננה יעילה לשימוש ממושך כי הם יגרמו
לתופעות לוואי ולכן על הרופאים להשתמש בכל רכיבי
הצמח כפי שאלהים בראם. ויש להבין מה הצמח
וחלקיו השונים עושים בטבע ועם מה הם מתמודדים.
"כי האדם עץ השדה" ומבנה הצמח מתאים בטבע
במהופך לגוף האדם.
למשל הפרחים הם ראש הצמח ויאכלו בטבע ראשונים
ויועילו בין היתר למערכת הרביה המינית שנמצאת
בצ'אקרה התחתונה של האדם
לעומת זאת השרשים יעזרו בין היתר בספיגת
המזון כי זה מה שהם עושים בטבע ויועילו
לצאקרה העליונה לראש האדם ויאכלו אחרונים
בסוף הארוחה.
לשרשים תפקיד נוסף והוא כניסה אל מתחת לאדמה
לאמר "לקבר" "למות" והם יעזרו לאנשים שמתמודדים
עם מצב של "רגל אחת בקבר האדמה" לאנשים
חולים מאוד המוגדרים סופנים אך חשוב מאוד
לאבחן את האדם כי אם הוא לא מוגדר חולה
קשה או שהשתפר מצבו לטוב אז חשוב לדעת
כי הרמה החמרית (במקרה זה השרשים הנכנסים
באדמה) גם יוצרת מצב רוחני במקביל ובמקרה
זה עלולה להיוצר מחלה קשה ולכן אל לנו בני-
ישראל לאכול כל טומאה כי זו משפיעה על הנפש.
בספר בראשית פרק כז' בפסוק ז' כתוב כי
יצחק אמר לבנו "ואברכך לפני יהוה לפני מותי"
וכאשר אלהיך (מותך) מתקרב אליך בצורת
מחלה אז מעבר לתפילה כתוב בספר ישעיהו
בן-אמוץ בפרק 2 פסוק 10 "בוא בצור והטמן
בעפר מפני פחד יהוה ומהדר גאונו" והדרך
להטמן בעפר בעודך בחים היא לקבל את המסר
שהשרשים מעבירים הינו הטמנות בעפר כי אלהים
לא מכה כבר את מי שטמון בעפר
ובספר שמות פרק 9 פסוקים 32-31 כתוב:
"והפשתה והשערה נכתה (במכת הברד המכה
השביעית של אלהים) כי השערה אביב והפשתה גבעל
והחיטה והכסמת לא נכו כי אפילת הנה" כלומר
החיטה והכסמת מתחת לאדמה ועל כן לא נפגעו
ממכת אלוהים השביעית בברד
בספר איוב פרק יד כתוב:
(יג) מִי יִתֵּן בִּשְׁאוֹל תַּצְפִּנֵנִי תַּסְתִּירֵנִי עַד שׁוּב אַפֶּךָ תָּשִׁית לִי חֹק וְתִזְכְּרֵנִי:
גם המקום שמתחת לים עצמו (מבחינת הדגים
הטהורים בלבד הינו עם סנפיר וקשקשת)
מיועד גם הוא לאנשים בעלי מצב ויטלי רפואי
נמוך לאנשים עם דאגה וככל שיורדים לעומק
הים אז דגי המעמקים שמתמודדים עם לחץ
(אטמוספרי עצום) ומחשכים (קרינת שמש אפסית
שאינה מגיעה דיה למעמקים) יעזרו להתמודד
עם מחלות קשות הנחשבות חשוכות מרפא אשר
החולים סובלים מחשך רוחני ולחץ נפשי עצום
בגלל המחלה שמקורה בחטאים, וכן בספר מיכה
פרק ז' פסוק 19 כתוב: "ישוב ירחמנו יכבוש
עונתינו ותשליך במצלות ים כל חטאתם"
דגי מצלות הים יודעים בין היתר להתמודד עם
מתכות רעילות כעופרת ולא במקרה חמרים
רפואים לדילול הדם (הנפש היא הדם לפי התורה)
במחלות קשות מקורם בדגי המצלות בעומק הים
כאשר האדם נשפת במאכל החמרי הזהה
למצבו הנפשי אז מתקיים משפט צדק אשר
מביא לאיזון הנפשי.
לפי התורה הבקר הוא הרמה החמרית הגבוה ביותר
מן הבהמות הטהורות ועל כן בשר הפר דרוש לרמה
רוחנית גבוהה בהתאם ובספר איוב פרק מ'
פסוק 19 כתוב על הפר: "הוא ראשית דרכי אל
העשו יגש חרבו" וזה שאנשים רגישים
למוצרי חלב או בשר בקר אז זה לא מדויק
להאשים את הלקטוז כפי שמספרים לכם כי זה
בגלל רמה רוחנית ירודה ואפשר לפתור
את הבעיה בדרך הטובה ביותר והיא
הליכה בדרך האל הכתובה בתורת משה
ובינתים לרדת מן הענין ולאכול מרמה
חמרית נמוכה יותר והיא בשר או חלב צאן
עזים וכבשים ואם גם פה יש "רגישות" אז
יש לאכול מרמה חמרית נמוכה יותר שהיא העוף
ואילו הרמה החמרית הנמוכה יותר הם הדגים
ואחריהם דגי המעמקים במצלות כאמור
הטהורים בלבד עם סנפיר וקשקשת.
ובכל מקרה לבני האדם מועד אכילת הבשר
הוא בערב ככתוב בספר שמות פרק 16
"וידבר יהוה אל משה לאמור שמעתי את
תלונת בני ישראל דבר אליהם לאמר
בין הערבים תאכלו בשר ובבקר תשבעו לחם
וידעתם כי אני יהוה אלהיכם"
רק לא לאכול בחשך תרתי משמע לא בחשך
פיסי בלילה ולא בחשך רוחני.
וכן כתוב בספר קהלת בן דוד בפרק יא'
פסוק 5 "כאשר אינך יודע מה-דרך הרוח
כעצמים בבטן המלאה ככה לא תדע את-מעשה
האלהים אשר יעשה את-הכל"
ועל כן משה איש האלהים לא אכל ולא שתה
ארבעים יום וארבעים לילה (עשה זאת פעמים)
למען דעת את מעשה האלהים ותורתו עץ החים
כל תורת האבחון והרפואה הטבעית (האמתית)
מקורה מספר העדות הוא ספר המקרא ולהלן חלק מהם.
בספר שמות פרק יג' פסוק טז' כתוב:
"והיה לאות על ידכה ולטוטפת בין עיניך כי
בחוזק יד הוציאנו יהוה ממצרים"
וגם בספר דברים פרק ו פסוק ח כתוב:
"וקשרתם לאות על ידך והיו לטוטפת בין עיניך"
וגם בספר דברים פרק יא' פסוק ח' כתוב:
"ושמתם את דברי אלה על לבבכם ועל נפשכם
וקשרתם אותם לאות על ידכם והיו לטוטפת בין
עיניכם"
האות על היד היא סימן על כף היד ומכאן תורת
הכירולוגיה ועל כן בספר תהילים פרק קכא (121)
פסוק 5 כתוב: "יהוה שמרך יהוה צלך על יד ימינך"
כי הנפש רוח האלהים באדם משתקפת כצל על יד ימינך
וכאשר כתוב יד בתורה הכונה היא לכף היד כי
כתוב בספר דברים פרק 5 פסוק 14 וגם
בפרק 26 פסוק 8: "ביד חזקה ובזרוע נטויה"
התורה מבדילה במפורש בין יד אשר היא כף היד
לבין זרוע
ולכן כל נושא התפילין הוא שקר ממדרשי חזל.
הלא כתוב "וקשרתם לאות על ידך" אז למה מניחים
את התפילין על הזרוע ומה גם שהמילה תפילין
לא נזכרת ולא פעם אחת בכל המקרא. ודבר נוסף
בספר משלי שלמה פרק ג' פסוק ג' כתוב:
"קשרם על גרגרותיך כתבם על לוח לבך"
ובספר משלי שלמה פרק ו' פסוק 21 כתוב:
"קשרם על לבך תמיד ענדם על גרגרותיך"
האם מישהו קושר או עונד על לבו או גרגרותיו
באיזו רצועת עור ומה גם כי פעולת קשירת רצועות
העור על היד או הראש אין לה זכר בכל המקרא
ומה עוד שהכהן היה מתקדש בבגדי בד ככתוב:
"וכתנת בד קדש ילבש" מתוך ויקרא טז פסוק 4.
והיו לטוטפת בין עיניך – גם הטוטפות הם אותות
סימנים קטנים (מלשון טף) בתוך העינים ועל כן
תורת האבחון דרך העינים המוכרת בשם אירידיולוגיה
היא אמת מתורת משה.
בספר תהילים פרק צא (91) פסוק 10 כתוב:
"לא תאנה אליך רעה ונגע לא יקרב באהליך"
לאו דוקא מדובר על אהל פיסי כי בתקופת דוד המלך
בני ישראל ישבו בבתים ועל כן מדובר על
האהל הרוחני של כל אדם לאמר האורה וההילה
העוטפת אותך והשדה המגנטי שלך המעידים על
מהות ורמת האנרגיה שלך. אך לפני שממהרים ורצים
לקבלת טיפול (כמו הילינג, ביו-אנרגיה, ביו-תהודה,
מגנטותרפיה ועוד) יש לחקור ולהבין מדוע רמת-
האנרגיה שלנו כה נמוכה ולא מאוזנת איזה חטא
חטאנו לאלהים.
ועל כן דוד בן-ישי כתב בספר תהילים פרק לא
פסוק יא: "כשל בעוני כחי ועצמי עששו"
ובפרק פט פסוק לג כתוב: "ופקדתי בשבט פשעם
ובנגעים עונם".
בספר מלכים ב פרק ה' כתוב כי אלישע הנביא
שלח את נעמן שר צבא מלך ארם לטבול בירדן
שבע פעמים להרפא מצרעתו על ידי קבלת המסר
של המים של ישראל ארץ הקדש כי כתוב בספר בראשית
פרק א פסוק ב: "ורוח אלהים מרחפת על פני המים"
ואכן הטיפול הטבעי במים קיים ומוכר בשם הידרותרפיה.
משה איש האלהים ידע את כל מערכת הרפלקסים באדם
כי היה מטהר את הכהנים בדם (בנפש) בכל הרפלקסים
הראשים ובמקביל וכן בספר שמות פרק כט' פסוק 20
כתוב: "ושחטת את האיל ולקחת מדמו ונתתה על
תנוך אזן אהרן ועל תנוך אזן בניו הימנית ועל בהן
ידם הימנית ועל בהן רגלם הימנית"
וכן כתוב בספר ויקרא פרק ח' פסוקים כג'-כד'
וכך היו מטהרים את המצורעים בספר ויקרא יד'.
ובספר שופטים פרק א' כתוב כי המנצחים והגוברים
במלחמה היו מקצצים לאויביהם את בהונות ידיהם
ובהונות רגליהם כי אות היא להכחדת אלהיהם.
כי המלחמה ליהוה צבאות