אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | משא דבר-יהוה אל-ישראל ביד מלאכי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | אהבתי אתכם אמר יהוה ואמרתם במה אהבתנו הלוא-אח עשו ליעקב נאם-יהוה ואהב את-יעקב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | ואת-עשו שנאתי ואשים את-הריו שממה ואת-נחלתו לתנות מדבר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | כי-תאמר אדום רששנו ונשוב ונבנה חרבות כה אמר יהוה צבאות המה יבנו ואני אהרוס וקראו להם גבול רשעה והעם אשר-זעם יהוה עד-עולם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ועיניכם תראינה ואתם תאמרו יגדל יהוה מעל לגבול ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | בן יכבד אב ועבד אדניו ואם-אב אני איה כבודי ואם-אדונים אני איה מוראי אמר יהוה צבאות לכם הכהנים בוזי שמי ואמרתם במה בזינו את-שמך. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ז | מגישים על-מזבחי לחם מגאל ואמרתם במה גאלנוך באמרכם שלחן יהוה נבזה הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | וכי-תגשון עור לזבח אין רע וכי תגישו פסח וחלה אין רע הקריבהו נא לפחתך הירצך או הישא פניך אמר יהוה צבאות. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | ועתה חלו-נא פני-אל ויחננו מידכם היתה זאת הישא מכם פנים אמר יהוה צבאות. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | מי גם-בכם ויסגר דלתים ולא-תאירו מזבחי חנם אין-לי חפץ בכם אמר יהוה צבאות ומנחה לא-ארצה מידכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | כי ממזרח-שמש ועד-מבואו גדול שמי בגוים ובכל-מקום מקטר מגש לשמי ומנחה טהורה כי-גדול שמי בגוים אמר יהוה צבאות. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | ואתם מחללים אותו באמרכם שלחן אדני מגאל הוא וניבו נבזה אכלו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | ואמרתם הנה מתלאה והפחתם אותו אמר יהוה צבאות והבאתם גזול ואת-הפסח ואת-החולה והבאתם את-המנחה הארצה אותה מידכם אמר יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | וארור נוכל ויש בעדרו זכר ונדר וזבח משחת לאדני כי מלך גדול אני אמר יהוה צבאות ושמי נורא בגוים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |