אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | ויצא חטר מגזע ישי ונצר משרשיו יפרה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | ונחה עליו רוח יהוה רוח חכמה ובינה רוח עצה וגבורה רוח דעת ויראת יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | והריחו ביראת יהוה ולא-למראה עיניו ישפוט ולא-למשמע אזניו יוכיח. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ושפט בצדק דלים והוכיח במישור לענוי-ארץ והכה-ארץ בשבט פיו וברוח שפתיו ימית רשע. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | והיה צדק אזור מתניו והאמונה אזור חלציו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | וגר זאב עם-כבש ונמר עם-גדי ירבץ ועגל וכפיר ומריא יחדו ונער קטן נהג בם. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ז | ופרה ודב תרעינה יחדו ירבצו ילדיהן ואריה כבקר יאכל-תבן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | ושעשע יונק על-חר פתן ועל מאורת צפעוני גמול ידו הדה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | לא-ירעו ולא-ישחיתו בכל-הר קדשי כי-מלאה הארץ דעה את-יהוה כמים לים מכסים. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
י | והיה ביום ההוא שרש ישי אשר עמד לנס עמים אליו גוים ידרשו והיתה מנחתו כבוד. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | והיה ביום ההוא יוסיף אדני שנית ידו לקנות את-שאר עמו אשר ישאר מאשור וממצרים ומפתרוס ומכוש ומעילם ומשנער ומחמת ומאיי הים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | ונשא נס לגוים ואסף נדחי ישראל ונפצות יהודה יקבץ מארבע כנפות הארץ. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | וסרה קנאת אפרים וצררי יהודה יכרתו אפרים לא-יקנא את-יהודה ויהודה לא-יצר את-אפרים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | ועפו בכתף פלשתים ימה יחדו יבזו את-בני-קדם אדום ומואב משלוח ידם ובני עמון משמעתם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | והחרים יהוה את לשון ים-מצרים והניף ידו על-הנהר בעים רוחו והכהו לשבעה נחלים והדריך בנעלים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | והיתה מסלה לשאר עמו אשר ישאר מאשור כאשר היתה לישראל ביום עלתו מארץ מצרים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |