אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | אלה החקים והמשפטים אשר תשמרון לעשות בארץ אשר נתן יהוה אלהי אבתיך לך לרשתה כל-הימים אשר-אתם חיים על-האדמה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ב | אבד תאבדון את-כל-המקמות אשר עבדו-שם הגוים אשר אתם ירשים אתם את-אלהיהם על-ההרים הרמים ועל-הגבעות ותחת כל-עץ רענן. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ג | ונתצתם את-מזבחתם ושברתם את-מצבתם ואשריהם תשרפון באש ופסילי אלהיהם תגדעון ואבדתם את-שמם מן-המקום ההוא. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ד | לא-תעשון כן ליהוה אלהיכם. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ה | כי אם-אל-המקום אשר-יבחר יהוה אלהיכם מכל-שבטיכם לשום את-שמו שם לשכנו תדרשו ובאת שמה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ו | והבאתם שמה עלתיכם וזבחיכם ואת מעשרתיכם ואת תרומת ידכם ונדריכם ונדבתיכם ובכרת בקרכם וצאנכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | ואכלתם-שם לפני יהוה אלהיכם ושמחתם בכל משלח ידכם אתם ובתיכם אשר ברכך יהוה אלהיך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | לא תעשון ככל אשר אנחנו עשים פה היום איש כל-הישר בעיניו. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ט | כי לא-באתם עד-עתה אל-המנוחה ואל-הנחלה אשר-יהוה אלהיך נתן לך. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
י | ועברתם את-הירדן וישבתם בארץ אשר-יהוה אלהיכם מנחיל אתכם והניח לכם מכל-איביכם מסביב וישבתם-בטח. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יא | והיה המקום אשר-יבחר יהוה אלהיכם בו לשכן שמו שם שמה תביאו את כל-אשר אנכי מצוה אתכם עולתיכם וזבחיכם מעשרתיכם ותרמת ידכם וכל מבחר נדריכם אשר תדרו ליהוה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יב | ושמחתם לפני יהוה אלהיכם אתם ובניכם ובנתיכם ועבדיכם ואמהתיכם והלוי אשר בשעריכם כי אין לו חלק ונחלה אתכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | השמר לך פן-תעלה עלתיך בכל-מקום אשר תראה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | כי אם-במקום אשר-יבחר יהוה באחד שבטיך שם תעלה עלתיך ושם תעשה כל אשר אנכי מצוך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | רק בכל-אות נפשך תזבח ואכלת בשר כברכת יהוה אלהיך אשר נתן-לך בכל-שעריך הטמא והטהור יאכלנו כצבי וכאיל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | רק הדם לא תאכלו על-הארץ תשפכנו כמים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | לא-תוכל לאכל בשעריך מעשר דגנך ותירשך ויצהרך ובכרת בקרך וצאנך וכל-נדריך אשר תדר ונדבתיך ותרומת ידך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | כי אם-לפני יהוה אלהיך תאכלנו במקום אשר יבחר יהוה אלהיך בו אתה ובנך ובתך ועבדך ואמתך והלוי אשר בשעריך ושמחת לפני יהוה אלהיך בכל משלח ידך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | השמר לך פן-תעזב את-הלוי כל-ימיך על-אדמתך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | כי-ירחיב יהוה אלהיך את-גבלך כאשר דבר-לך ואמרת אכלה בשר כי-תאוה נפשך לאכל בשר בכל-אות נפשך תאכל בשר. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כא | כי-ירחק ממך המקום אשר יבחר יהוה אלהיך לשום שמו שם וזבחת מבקרך ומצאנך אשר נתן יהוה לך כאשר צויתך ואכלת בשעריך בכל אות נפשך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | אך כאשר יאכל את-הצבי ואת-האיל כן תאכלנו הטמא והטהור יחדו יאכלנו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | רק חזק לבלתי אכל הדם כי הדם הוא הנפש ולא-תאכל הנפש עם-הבשר. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כד | לא תאכלנו על-הארץ תשפכנו כמים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כה | לא תאכלנו למען ייטב לך ולבניך אחריך כי-תעשה הישר בעיני יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כו | רק קדשיך אשר-יהיו לך ונדריך תשא ובאת אל-המקום אשר-יבחר יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כז | ועשית עלתיך הבשר והדם על-מזבח יהוה אלהיך ודם-זבחיך ישפך על-מזבח יהוה אלהיך והבשר תאכל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כח | שמר ושמעת את כל-הדברים האלה אשר אנכי מצוך למען ייטב לך ולבניך אחריך עד-עולם כי תעשה הטוב והישר בעיני יהוה אלהיך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כט | כי-יכרית יהוה אלהיך את-הגוים אשר אתה בא-שמה לרשת אותם מפניך וירשת אתם וישבת בארצם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ל | השמר לך פן-תנקש אחריהם אחרי השמדם מפניך ופן-תדרש לאלהיהם לאמר איכה יעבדו הגוים האלה את-אלהיהם ואעשה-כן גם-אני. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לא | לא-תעשה כן ליהוה אלהיך כי כל-תועבת יהוה אשר שנא עשו לאלהיהם כי גם את-בניהם ואת-בנתיהם ישרפו באש לאלהיהם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |