אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | וידבר יהוה אל-משה ואל-אהרן לאמר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | אדם כי-יהיה בעור-בשרו שאת או-ספחת או בהרת והיה בעור-בשרו לנגע צרעת והובא אל-אהרן הכהן או אל-אחד מבניו הכהנים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | וראה הכהן את-הנגע בעור-הבשר ושער בנגע הפך לבן ומראה הנגע עמק מעור בשרו נגע צרעת הוא וראהו הכהן וטמא אתו. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ד | ואם-בהרת לבנה הוא בעור בשרו ועמק אין-מראה מן-העור ושערה לא-הפך לבן והסגיר הכהן את-הנגע שבעת ימים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | וראהו הכהן ביום השביעי והנה הנגע עמד בעיניו לא-פשה הנגע בעור והסגירו הכהן שבעת ימים שנית. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ו | וראה הכהן אתו ביום השביעי שנית והנה כהה הנגע ולא-פשה הנגע בעור וטהרו הכהן מספחת הוא וכבס בגדיו וטהר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | ואם-פשה תפשה המספחת בעור אחרי הראתו אל-הכהן לטהרתו ונראה שנית אל-הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | וראה הכהן והנה פשתה המספחת בעור וטמאו הכהן צרעת הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | נגע צרעת כי תהיה באדם והובא אל-הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | וראה הכהן והנה שאת-לבנה בעור והיא הפכה שער לבן ומחית בשר חי בשאת. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | צרעת נושנת הוא בעור בשרו וטמאו הכהן לא יסגרנו כי טמא הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | ואם-פרוח תפרח הצרעת בעור וכסתה הצרעת את כל-עור הנגע מראשו ועד-רגליו לכל-מראה עיני הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | וראה הכהן והנה כסתה הצרעת את-כל-בשרו וטהר את-הנגע כלו הפך לבן טהור הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | וביום הראות בו בשר חי יטמא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | וראה הכהן את-הבשר החי וטמאו הבשר החי טמא הוא צרעת הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | או כי ישוב הבשר החי ונהפך ללבן ובא אל-הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | וראהו הכהן והנה נהפך הנגע ללבן וטהר הכהן את-הנגע טהור הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | ובשר כי-יהיה בו-בערו שחין ונרפא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | והיה במקום השחין שאת לבנה או בהרת לבנה אדמדמת ונראה אל-הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | וראה הכהן והנה מראה שפל מן-העור ושערה הפך לבן וטמאו הכהן נגע-צרעת הוא בשחין פרחה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ואם יראנה הכהן והנה אין-בה שער לבן ושפלה איננה מן-העור והיא כהה והסגירו הכהן שבעת ימים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | ואם-פשה תפשה בעור וטמא הכהן אתו נגע הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | ואם-תחתיה תעמד הבהרת לא פשתה צרבת השחין הוא וטהרו הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כד | או בשר כי-יהיה בערו מכות-אש והיתה מחית המכוה בהרת לבנה אדמדמת או לבנה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כה | וראה אתה הכהן והנה נהפך שער לבן בבהרת ומראה עמק מן-העור צרעת הוא במכוה פרחה וטמא אתו הכהן נגע צרעת הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כו | ואם יראנה הכהן והנה אין-בבהרת שער לבן ושפלה איננה מן-העור והוא כהה והסגירו הכהן שבעת ימים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כז | וראהו הכהן ביום השביעי אם-פשה תפשה בעור וטמא הכהן אתו נגע צרעת הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כח | ואם-תחתיה תעמד הבהרת לא-פשתה בעור והוא כהה שאת המכוה הוא וטהרו הכהן כי-צרבת המכוה הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כט | ואיש או אשה כי-יהיה בו נגע בראש או בזקן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ל | וראה הכהן את-הנגע והנה מראהו עמק מן-העור ובו שער צהב דק וטמא אתו הכהן נתק הוא צרעת הראש או הזקן הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לא | וכי-יראה הכהן את-נגע הנתק והנה אין-מראהו עמק מן-העור ושער שחר אין בו והסגיר הכהן את-נגע הנתק שבעת ימים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לב | וראה הכהן את-הנגע ביום השביעי והנה לא-פשה הנתק ולא-היה בו שער צהב ומראה הנתק אין עמק מן-העור. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לג | והתגלח ואת-הנתק לא יגלח והסגיר הכהן את-הנתק שבעת ימים שנית. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לד | וראה הכהן את-הנתק ביום השביעי והנה לא-פשה הנתק בעור ומראהו איננו עמק מן-העור וטהר אתו הכהן וכבס בגדיו וטהר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לה | ואם-פשה יפשה הנתק בעור אחרי טהרתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לו | וראהו הכהן והנה פשה הנתק בעור לא-יבקר הכהן לשער הצהב טמא הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לז | ואם-בעיניו עמד הנתק ושער שחר צמח-בו נרפא הנתק טהור הוא וטהרו הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לח | ואיש או-אשה כי-יהיה בעור-בשרם בהרת בהרת לבנת. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לט | וראה הכהן והנה בעור-בשרם בהרת כהות לבנת בהק הוא פרח בעור טהור הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מ | ואיש כי ימרט ראשו קרח הוא טהור הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מא | ואם מפאת פניו ימרט ראשו גבח הוא טהור הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מב | וכי-יהיה בקרחת או בגבחת נגע לבן אדמדם צרעת פרחת הוא בקרחתו או בגבחתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מג | וראה אתו הכהן והנה שאת-הנגע לבנה אדמדמת בקרחתו או בגבחתו כמראה צרעת עור בשר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מד | איש-צרוע הוא טמא הוא טמא יטמאנו הכהן בראשו נגעו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מה | והצרוע אשר-בו הנגע בגדיו יהיו פרמים וראשו יהיה פרוע ועל-שפם יעטה וטמא טמא יקרא. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
מו | כל-ימי אשר הנגע בו יטמא טמא הוא בדד ישב מחוץ למחנה מושבו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מז | והבגד כי-יהיה בו נגע צרעת בבגד צמר או בבגד פשתים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מח | או בשתי או בערב לפשתים ולצמר או בעור או בכל-מלאכת עור. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
מט | והיה הנגע ירקרק או אדמדם בבגד או בעור או-בשתי או-בערב או בכל-כלי-עור נגע צרעת הוא והראה את-הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נ | וראה הכהן את-הנגע והסגיר את-הנגע שבעת ימים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נא | וראה את-הנגע ביום השביעי כי-פשה הנגע בבגד או-בשתי או-בערב או בעור לכל אשר-יעשה העור למלאכה צרעת ממארת הנגע טמא הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נב | ושרף את-הבגד או את-השתי או את-הערב בצמר או בפשתים או את-כל-כלי העור אשר-יהיה בו הנגע כי-צרעת ממארת הוא באש תשרף. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נג | ואם יראה הכהן והנה לא-פשה הנגע בבגד או בשתי או בערב או בכל-כלי-עור. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נד | וצוה הכהן וכבסו את אשר-בו הנגע והסגירו שבעת-ימים שנית. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נה | וראה הכהן אחרי הכבס את-הנגע והנה לא-הפך הנגע את-עינו והנגע לא-פשה טמא הוא באש תשרפנו פחתת הוא בקרחתו או בגבחתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נו | ואם ראה הכהן והנה כהה הנגע אחרי הכבס אתו וקרע אתו מן-הבגד או מן-העור או מן-השתי או מן-הערב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נז | ואם-תראה עוד בבגד או-בשתי או-בערב או בכל-כלי-עור פרחת הוא באש תשרפנו את אשר-בו הנגע. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נח | והבגד או-השתי או-הערב או-כל-כלי העור אשר תכבס וסר מהם הנגע וכבס שנית וטהר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
נט | זאת תורת נגע-צרעת בגד הצמר או הפשתים או השתי או הערב או כל-כלי-עור לטהרו או לטמאו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |