אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | בעת ההיא חלה אביה בן-ירבעם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | ויאמר ירבעם לאשתו קומי נא והשתנית ולא ידעו כי-אתי אשת ירבעם והלכת שלה הנה-שם אחיה הנביא הוא-דבר עלי למלך על-העם הזה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | ולקחת בידך עשרה לחם ונקדים ובקבק דבש ובאת אליו הוא יגיד לך מה-יהיה לנער. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ותעש כן אשת ירבעם ותקם ותלך שלה ותבא בית אחיה ואחיהו לא-יכל לראות כי קמו עיניו משיבו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ויהוה אמר אל-אחיהו הנה אשת ירבעם באה לדרש דבר מעמך אל-בנה כי-חלה הוא כזה וכזה תדבר אליה ויהי כבאה והיא מתנכרה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | ויהי כשמע אחיהו את-קול רגליה באה בפתח ויאמר באי אשת ירבעם למה זה את מתנכרה ואנכי שלוח אליך קשה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ז | לכי אמרי לירבעם כה-אמר יהוה אלהי ישראל יען אשר הרימתיך מתוך העם ואתנך נגיד על עמי ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | ואקרע את-הממלכה מבית דוד ואתנה לך ולא-היית כעבדי דוד אשר שמר מצותי ואשר-הלך אחרי בכל-לבבו לעשות רק הישר בעיני. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | ותרע לעשות מכל אשר-היו לפניך ותלך ותעשה-לך אלהים אחרים ומסכות להכעיסני ואתי השלכת אחרי גוך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | לכן הנני מביא רעה אל-בית ירבעם והכרתי לירבעם משתין בקיר עצור ועזוב בישראל ובערתי אחרי בית-ירבעם כאשר יבער הגלל עד-תמו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | המת לירבעם בעיר יאכלו הכלבים והמת בשדה יאכלו עוף השמים כי יהוה דבר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | ואת קומי לכי לביתך בבאה רגליך העירה ומת הילד. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יג | וספדו-לו כל-ישראל וקברו אתו כי-זה לבדו יבא לירבעם אל-קבר יען נמצא-בו דבר טוב אל-יהוה אלהי ישראל בבית ירבעם. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יד | והקים יהוה לו מלך על-ישראל אשר יכרית את-בית ירבעם זה היום ומה גם-עתה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | והכה יהוה את-ישראל כאשר ינוד הקנה במים ונתש את-ישראל מעל האדמה הטובה הזאת אשר נתן לאבותיהם וזרם מעבר לנהר יען אשר עשו את-אשריהם מכעיסים את-יהוה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
טז | ויתן את-ישראל בגלל חטאות ירבעם אשר חטא ואשר החטיא את-ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | ותקם אשת ירבעם ותלך ותבא תרצתה היא באה בסף-הבית והנער מת. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | ויקברו אתו ויספדו-לו כל-ישראל כדבר יהוה אשר דבר ביד-עבדו אחיהו הנביא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | ויתר דברי ירבעם אשר נלחם ואשר מלך הנם כתובים על-ספר דברי הימים למלכי ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | והימים אשר מלך ירבעם עשרים ושתים שנה וישכב עם-אבתיו וימלך נדב בנו תחתיו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ורחבעם בן-שלמה מלך ביהודה בן-ארבעים ואחת שנה רחבעם במלכו ושבע עשרה שנה מלך בירושלם העיר אשר-בחר יהוה לשום את-שמו שם מכל שבטי ישראל ושם אמו נעמה העמנית. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | ויעש יהודה הרע בעיני יהוה ויקנאו אתו מכל אשר עשו אבתם בחטאתם אשר חטאו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | ויבנו גם-המה להם במות ומצבות ואשרים על כל-גבעה גבהה ותחת כל-עץ רענן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כד | וגם-קדש היה בארץ עשו ככל התועבת הגוים אשר הוריש יהוה מפני בני ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כה | ויהי בשנה החמישית למלך רחבעם עלה שושק מלך-מצרים על-ירושלם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כו | ויקח את-אצרות בית-יהוה ואת-אוצרות בית המלך ואת-הכל לקח ויקח את-כל-מגני הזהב אשר עשה שלמה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כז | ויעש המלך רחבעם תחתם מגני נחשת והפקיד על-יד שרי הרצים השמרים פתח בית המלך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כח | ויהי מדי-בא המלך בית יהוה ישאום הרצים והשיבום אל-תא הרצים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כט | ויתר דברי רחבעם וכל-אשר עשה הלא-המה כתובים על-ספר דברי הימים למלכי יהודה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ל | ומלחמה היתה בין-רחבעם ובין ירבעם כל-הימים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לא | וישכב רחבעם עם-אבתיו ויקבר עם-אבתיו בעיר דוד ושם אמו נעמה העמנית וימלך אבים בנו תחתיו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |