אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | ודוד עבר מעט מהראש והנה ציבא נער מפי-בשת לקראתו וצמד חמרים חבשים ועליהם מאתים לחם ומאה צמוקים ומאה קיץ ונבל יין. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | ויאמר המלך אל-ציבא מה-אלה לך ויאמר ציבא החמורים לבית-המלך לרכב ולהלחם והקיץ לאכול הנערים והיין לשתות היעף במדבר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | ויאמר המלך ואיה בן-אדניך ויאמר ציבא אל-המלך הנה יושב בירושלם כי אמר היום ישיבו לי בית ישראל את ממלכות אבי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ויאמר המלך לצבא הנה לך כל אשר למפי-בשת ויאמר ציבא השתחויתי אמצא-חן בעיניך אדני המלך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ובא המלך דוד עד-בחורים והנה משם איש יוצא ממשפחת בית-שאול ושמו שמעי בן-גרא יצא יצוא ומקלל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | ויסקל באבנים את-דוד ואת-כל-עבדי המלך דוד וכל-העם וכל-הגברים מימינו ומשמאלו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | וכה-אמר שמעי בקללו צא צא איש הדמים ואיש הבליעל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | השיב עליך יהוה כל דמי בית-שאול אשר מלכת תחתו ויתן יהוה את-המלוכה ביד אבשלום בנך והנך ברעתך כי איש דמים אתה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | ויאמר אבישי בן-צרויה אל-המלך למה יקלל הכלב המת הזה את-אדני המלך אעברה-נא ואסירה את-ראשו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | ויאמר המלך מה-לי ולכם בני צריה כי יקלל וכי יהוה אמר לו קלל את-דוד ומי יאמר מדוע עשיתה כן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | ויאמר דוד אל-אבישי ואל-כל-עבדיו הנה בני אשר-יצא ממעי מבקש את-נפשי ואף כי-עתה בן-הימיני הנחו לו ויקלל כי אמר-לו יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | אולי יראה יהוה בעוני והשיב יהוה לי טובה תחת קללתו היום הזה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | וילך דוד ואנשיו בדרך ושמעי הלך בצלע ההר לעמתו הלוך ויקלל ויסקל באבנים לעמתו ועפר בעפר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | ויבא המלך וכל-העם אשר-אתו עיפים וינפש שם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | ואבשלום וכל-העם איש ישראל באו ירושלם ואחיתפל אתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | ויהי כאשר-בא חושי הארכי רעה דוד אל-אבשלום ויאמר חושי אל-אבשלום יחי המלך יחי המלך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | ויאמר אבשלום אל-חושי זה חסדך את-רעך למה לא-הלכת את-רעך. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יח | ויאמר חושי אל-אבשלם לא כי אשר בחר יהוה והעם הזה וכל-איש ישראל לא אהיה ואתו אשב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | והשנית למי אני אעבד הלוא לפני בנו כאשר עבדתי לפני אביך כן אהיה לפניך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | ויאמר אבשלום אל-אחיתפל הבו לכם עצה מה-נעשה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ויאמר אחיתפל אל-אבשלם בוא אל-פלגשי אביך אשר הניח לשמור הבית ושמע כל-ישראל כי-נבאשת את-אביך וחזקו ידי כל-אשר אתך. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כב | ויטו לאבשלום האהל על-הגג ויבא אבשלום אל-פלגשי אביו לעיני כל-ישראל. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כג | ועצת אחיתפל אשר יעץ בימים ההם כאשר ישאל- בדבר האלהים כן כל-עצת אחיתפל גם-לדוד גם לאבשלם. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |