אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | ויאמר יהוה אל-אהרן אתה ובניך ובית-אביך אתך תשאו את-עון המקדש ואתה ובניך אתך תשאו את-עון כהנתכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | וגם את-אחיך מטה לוי שבט אביך הקרב אתך וילוו עליך וישרתוך ואתה ובניך אתך לפני אהל העדת. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | ושמרו משמרתך ומשמרת כל-האהל אך אל-כלי הקדש ואל-המזבח לא יקרבו ולא-ימתו גם-הם גם-אתם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ונלוו עליך ושמרו את-משמרת אהל מועד לכל עבדת האהל וזר לא-יקרב אליכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ושמרתם את משמרת הקדש ואת משמרת המזבח ולא-יהיה עוד קצף על-בני ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | ואני הנה לקחתי את-אחיכם הלוים מתוך בני ישראל לכם מתנה נתנים ליהוה לעבד את-עבדת אהל מועד. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | ואתה ובניך אתך תשמרו את-כהנתכם לכל-דבר המזבח ולמבית לפרכת ועבדתם עבדת מתנה אתן את-כהנתכם והזר הקרב יומת. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | וידבר יהוה אל-אהרן ואני הנה נתתי לך את-משמרת תרומתי לכל-קדשי בני-ישראל לך נתתים למשחה ולבניך לחק-עולם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | זה-יהיה לך מקדש הקדשים מן-האש כל-קרבנם לכל-מנחתם ולכל-חטאתם ולכל-אשמם אשר ישיבו לי קדש קדשים לך הוא ולבניך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | בקדש הקדשים תאכלנו כל-זכר יאכל אתו קדש יהיה-לך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | וזה-לך תרומת מתנם לכל-תנופת בני ישראל לך נתתים ולבניך ולבנתיך אתך לחק-עולם כל-טהור בביתך יאכל אתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | כל חלב יצהר וכל-חלב תירוש ודגן ראשיתם אשר-יתנו ליהוה לך נתתים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | בכורי כל-אשר בארצם אשר-יביאו ליהוה לך יהיה כל-טהור בביתך יאכלנו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | כל-חרם בישראל לך יהיה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | כל-פטר רחם לכל-בשר אשר-יקריבו ליהוה באדם ובבהמה יהיה-לך אך פדה תפדה את בכור האדם ואת בכור-הבהמה הטמאה תפדה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | ופדויו מבן-חדש תפדה בערכך כסף חמשת שקלים בשקל הקדש עשרים גרה הוא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | אך בכור-שור או-בכור כשב או-בכור עז לא תפדה קדש הם את-דמם תזרק על-המזבח ואת-חלבם תקטיר אשה לריח ניחח ליהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | ובשרם יהיה-לך כחזה התנופה וכשוק הימין לך יהיה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | כל תרומת הקדשים אשר ירימו בני-ישראל ליהוה נתתי לך ולבניך ולבנתיך אתך לחק-עולם ברית מלח עולם הוא לפני יהוה לך ולזרעך אתך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | ויאמר יהוה אל-אהרן בארצם לא תנחל וחלק לא-יהיה לך בתוכם אני חלקך ונחלתך בתוך בני ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ולבני לוי הנה נתתי כל-מעשר בישראל לנחלה חלף עבדתם אשר-הם עבדים את-עבדת אהל מועד. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כב | ולא-יקרבו עוד בני ישראל אל-אהל מועד לשאת חטא למות. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כג | ועבד הלוי הוא את-עבדת אהל מועד והם ישאו עונם חקת עולם לדרתיכם ובתוך בני ישראל לא ינחלו נחלה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כד | כי את-מעשר בני-ישראל אשר ירימו ליהוה תרומה נתתי ללוים לנחלה על-כן אמרתי להם בתוך בני ישראל לא ינחלו נחלה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כה | וידבר יהוה אל-משה לאמר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כו | ואל-הלוים תדבר ואמרת אלהם כי-תקחו מאת בני-ישראל את-המעשר אשר נתתי לכם מאתם בנחלתכם והרמתם ממנו תרומת יהוה מעשר מן-המעשר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כז | ונחשב לכם תרומתכם כדגן מן-הגרן וכמלאה מן-היקב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כח | כן תרימו גם-אתם תרומת יהוה מכל מעשרתיכם אשר תקחו מאת בני ישראל ונתתם ממנו את-תרומת יהוה לאהרן הכהן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כט | מכל מתנתיכם תרימו את כל-תרומת יהוה מכל-חלבו את-מקדשו ממנו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ל | ואמרת אלהם בהרימכם את-חלבו ממנו ונחשב ללוים כתבואת גרן וכתבואת יקב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לא | ואכלתם אתו בכל-מקום אתם וביתכם כי-שכר הוא לכם חלף עבדתכם באהל מועד. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לב | ולא-תשאו עליו חטא בהרימכם את-חלבו ממנו ואת-קדשי בני-ישראל לא תחללו ולא תמותו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |