ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024

כל הספרים > ספר שמואל ב > פרק ב

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א ויהי אחרי-כן וישאל דוד ביהוה לאמר האעלה באחת ערי יהודה ויאמר יהוה אליו עלה ויאמר דוד אנה אעלה ויאמר חברנה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ב ויעל שם דוד וגם שתי נשיו אחינעם היזרעלית ואביגיל אשת נבל הכרמלי. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג ואנשיו אשר-עמו העלה דוד איש וביתו וישבו בערי חברון. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד ויבאו אנשי יהודה וימשחו-שם את-דוד למלך על-בית יהודה ויגדו לדוד לאמר אנשי יביש גלעד אשר קברו את-שאול.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה וישלח דוד מלאכים אל-אנשי יביש גלעד ויאמר אליהם ברכים אתם ליהוה אשר עשיתם החסד הזה עם-אדניכם עם-שאול ותקברו אתו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו ועתה יעש-יהוה עמכם חסד ואמת וגם אנכי אעשה אתכם הטובה הזאת אשר עשיתם הדבר הזה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ז ועתה תחזקנה ידיכם והיו לבני-חיל כי-מת אדניכם שאול וגם-אתי משחו בית-יהודה למלך עליהם.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח ואבנר בן-נר שר-צבא אשר לשאול לקח את-איש בשת בן-שאול ויעברהו מחנים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט וימלכהו אל-הגלעד ואל-האשורי ואל-יזרעאל ועל-אפרים ועל-בנימן ועל-ישראל כלה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י בן-ארבעים שנה איש-בשת בן-שאול במלכו על-ישראל ושתים שנים מלך אך בית יהודה היו אחרי דוד. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא ויהי מספר הימים אשר היה דוד מלך בחברון על-בית יהודה שבע שנים וששה חדשים.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב ויצא אבנר בן-נר ועבדי איש-בשת בן-שאול ממחנים גבעונה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יג ויואב בן-צרויה ועבדי דוד יצאו ויפגשום על-ברכת גבעון יחדו וישבו אלה על-הברכה מזה ואלה על-הברכה מזה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד ויאמר אבנר אל-יואב יקומו נא הנערים וישחקו לפנינו ויאמר יואב יקמו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טו ויקמו ויעברו במספר שנים עשר לבנימן ולאיש בשת בן-שאול ושנים עשר מעבדי דוד. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טז ויחזקו איש בראש רעהו וחרבו בצד רעהו ויפלו יחדו ויקרא למקום ההוא חלקת הצרים אשר בגבעון. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יז ותהי המלחמה קשה עד-מאד ביום ההוא וינגף אבנר ואנשי ישראל לפני עבדי דוד. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יח ויהיו-שם שלשה בני צרויה יואב ואבישי ועשהאל ועשהאל קל ברגליו כאחד הצבים אשר בשדה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יט וירדף עשהאל אחרי אבנר ולא-נטה ללכת על-הימין ועל-השמאול מאחרי אבנר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כ ויפן אבנר אחריו ויאמר האתה זה עשהאל ויאמר אנכי. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כא ויאמר לו אבנר נטה לך על-ימינך או על-שמאלך ואחז לך אחד מהנערים וקח-לך את-חלצתו ולא-אבה עשהאל לסור מאחריו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כב ויסף עוד אבנר לאמר אל-עשהאל סור לך מאחרי למה אככה ארצה ואיך אשא פני אל-יואב אחיך. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כג וימאן לסור ויכהו אבנר באחרי החנית אל-החמש ותצא החנית מאחריו ויפל-שם וימת תחתו ויהי כל-הבא אל-המקום אשר-נפל שם עשהאל וימת ויעמדו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כד וירדפו יואב ואבישי אחרי אבנר והשמש באה והמה באו עד-גבעת אמה אשר על-פני-גיח דרך מדבר גבעון. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כה ויתקבצו בני-בנימן אחרי אבנר ויהיו לאגדה אחת ויעמדו על ראש-גבעה אחת. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כו ויקרא אבנר אל-יואב ויאמר הלנצח תאכל חרב הלוא ידעתה כי-מרה תהיה באחרונה ועד-מתי לא-תאמר לעם לשוב מאחרי אחיהם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כז ויאמר יואב חי האלהים כי לולא דברת כי אז מהבקר נעלה העם איש מאחרי אחיו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כח ויתקע יואב בשופר ויעמדו כל-העם ולא-ירדפו עוד אחרי ישראל ולא-יספו עוד להלחם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כט ואבנר ואנשיו הלכו בערבה כל הלילה ההוא ויעברו את-הירדן וילכו כל-הבתרון ויבאו מחנים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ל ויואב שב מאחרי אבנר ויקבץ את-כל-העם ויפקדו מעבדי דוד תשעה-עשר איש ועשהאל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לא ועבדי דוד הכו מבנימן ובאנשי אבנר שלש-מאות וששים איש מתו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לב וישאו את-עשהאל ויקברהו בקבר אביו אשר בית לחם וילכו כל-הלילה יואב ואנשיו ויאר להם בחברון.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש