אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | ואשא את-עיני וארא והנה ארבע קרנות. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | ואמר אל-המלאך הדבר בי מה-אלה ויאמר אלי אלה הקרנות אשר זרו את-יהודה את-ישראל וירושלם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | ויראני יהוה ארבעה חרשים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ואמר מה אלה באים לעשות ויאמר לאמר אלה הקרנות אשר-זרו את-יהודה כפי-איש לא-נשא ראשו ויבאו אלה להחריד אתם לידות את-קרנות הגוים הנשאים קרן אל-ארץ יהודה לזרותה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ואשא עיני וארא והנה-איש ובידו חבל מדה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | ואמר אנה אתה הלך ויאמר אלי למד את-ירושלם לראות כמה-רחבה וכמה ארכה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | והנה המלאך הדבר בי יצא ומלאך אחר יצא לקראתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | ויאמר אלו רץ דבר אל-הנער הלז לאמר פרזות תשב ירושלם מרב אדם ובהמה בתוכה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | ואני אהיה-לה נאם-יהוה חומת אש סביב ולכבוד אהיה בתוכה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | הוי הוי ונסו מארץ צפון נאם-יהוה כי כארבע רוחות השמים פרשתי אתכם נאם-יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | הוי ציון המלטי יושבת בת-בבל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | כי כה אמר יהוה צבאות אחר כבוד שלחני אל-הגוים השללים אתכם כי הנגע בכם נגע בבבת עינו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | כי הנני מניף את-ידי עליהם והיו שלל לעבדיהם וידעתם כי-יהוה צבאות שלחני. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | רני ושמחי בת-ציון כי הנני-בא ושכנתי בתוכך נאם-יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | ונלוו גוים רבים אל-יהוה ביום ההוא והיו לי לעם ושכנתי בתוכך וידעת כי-יהוה צבאות שלחני אליך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | ונחל יהוה את-יהודה חלקו על אדמת הקדש ובחר עוד בירושלם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | הס כל-בשר מפני יהוה כי נעור ממעון קדשו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |