אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | כי-ימצא חלל באדמה אשר יהוה אלהיך נתן לך לרשתה נפל בשדה לא נודע מי הכהו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | ויצאו זקניך ושפטיך ומדדו אל-הערים אשר סביבת החלל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | והיה העיר הקרבה אל-החלל ולקחו זקני העיר ההוא עגלת בקר אשר לא-עבד בה אשר לא-משכה בעל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | והורדו זקני העיר ההוא את-העגלה אל-נחל איתן אשר לא-יעבד בו ולא יזרע וערפו-שם את-העגלה בנחל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ונגשו הכהנים בני לוי כי בם בחר יהוה אלהיך לשרתו ולברך בשם יהוה ועל-פיהם יהיה כל-ריב וכל-נגע. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | וכל זקני העיר ההוא הקרבים אל-החלל ירחצו את-ידיהם על-העגלה הערופה בנחל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | וענו ואמרו ידינו לא שפכה את-הדם הזה ועינינו לא ראו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | כפר לעמך ישראל אשר-פדית יהוה ואל-תתן דם נקי בקרב עמך ישראל ונכפר להם הדם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | ואתה תבער הדם הנקי מקרבך כי-תעשה הישר בעיני יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | כי-תצא למלחמה על-איביך ונתנו יהוה אלהיך בידך ושבית שביו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | וראית בשביה אשת יפת-תאר וחשקת בה ולקחת לך לאשה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | והבאתה אל-תוך ביתך וגלחה את-ראשה ועשתה את-צפרניה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | והסירה את-שמלת שביה מעליה וישבה בביתך ובכתה את-אביה ואת-אמה ירח ימים ואחר כן תבוא אליה ובעלתה והיתה לך לאשה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | והיה אם-לא חפצת בה ושלחתה לנפשה ומכר לא-תמכרנה בכסף לא-תתעמר בה תחת אשר עניתה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
טו | כי-תהיין לאיש שתי נשים האחת אהובה והאחת שנואה וילדו-לו בנים האהובה והשנואה והיה הבן הבכר לשניאה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
טז | והיה ביום הנחילו את-בניו את אשר-יהיה לו לא יוכל לבכר את-בן-האהובה על-פני בן-השנואה הבכר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | כי את-הבכר בן-השנואה יכיר לתת לו פי שנים בכל אשר-ימצא לו כי-הוא ראשית אנו לו משפט הבכרה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | כי-יהיה לאיש בן סורר ומורה איננו שמע בקול אביו ובקול אמו ויסרו אתו ולא ישמע אליהם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | ותפשו בו אביו ואמו והוציאו אתו אל-זקני עירו ואל-שער מקמו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | ואמרו אל-זקני עירו בננו זה סורר ומרה איננו שמע בקלנו זולל וסבא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ורגמהו כל-אנשי עירו באבנים ומת ובערת הרע מקרבך וכל-ישראל ישמעו ויראו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | וכי-יהיה באיש חטא משפט-מות והומת ותלית אתו על-עץ. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | לא-תלין נבלתו על-העץ כי-קבור תקברנו ביום ההוא כי-קללת אלהים תלוי ולא תטמא את-אדמתך אשר יהוה אלהיך נתן לך נחלה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |