אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | ואלה דברי דוד האחרנים נאם דוד בן-ישי ונאם הגבר הקם על משיח אלהי יעקב ונעים זמרות ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | רוח יהוה דבר-בי ומלתו על-לשוני. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | אמר אלהי ישראל לי דבר צור ישראל מושל באדם צדיק מושל יראת אלהים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | וכאור בקר יזרח-שמש בקר לא עבות מנגה ממטר דשא מארץ. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | כי-לא-כן ביתי עם-אל כי ברית עולם שם לי ערוכה בכל ושמרה כי-כל-ישעי וכל-חפץ כי-לא יצמיח. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | ובליעל כקוץ מנד כלהם כי-לא ביד יקחו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | ואיש יגע בהם ימלא ברזל ועץ חנית ובאש שרוף ישרפו בשבת. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | אלה שמות הגברים אשר לדוד ישב בשבת תחכמני ראש השלשי הוא עדינו העצנו על-שמנה מאות חלל בפעם אחד. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | ואחרו אלעזר בן-דדי בן-אחחי בשלשה גברים עם-דוד בחרפם בפלשתים נאספו-שם למלחמה ויעלו איש ישראל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | הוא קם ויך בפלשתים עד כי-יגעה ידו ותדבק ידו אל-החרב ויעש יהוה תשועה גדולה ביום ההוא והעם ישבו אחריו אך-לפשט. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | ואחריו שמא בן-אגא הררי ויאספו פלשתים לחיה ותהי-שם חלקת השדה מלאה עדשים והעם נס מפני פלשתים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | ויתיצב בתוך-החלקה ויצילה ויך את-פלשתים ויעש יהוה תשועה גדולה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | וירדו שלשים מהשלשים ראש ויבאו אל-קציר אל-דוד אל-מערת עדלם וחית פלשתים חנה בעמק רפאים. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יד | ודוד אז במצודה ומצב פלשתים אז בית לחם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | ויתאוה דוד ויאמר מי ישקני מים מבאר בית-לחם אשר בשער. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
טז | ויבקעו שלשת הגברים במחנה פלשתים וישאבו-מים מבאר בית-לחם אשר בשער וישאו ויבאו אל-דוד ולא אבה לשתותם ויסך אתם ליהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | ויאמר חלילה לי יהוה מעשתי זאת הדם האנשים ההלכים בנפשותם ולא אבה לשתותם אלה עשו שלשת הגברים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | ואבישי אחי יואב בן-צרויה הוא ראש השלשי והוא עורר את-חניתו על-שלש מאות חלל ולו-שם בשלשה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | מן-השלשה הכי נכבד ויהי להם לשר ועד-השלשה לא-בא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | ובניהו בן-יהוידע בן-איש-חי רב-פעלים מקבצאל הוא הכה את שני אראל מואב והוא ירד והכה את-האריה בתוך הבאר ביום השלג. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | והוא-הכה את-איש מצרי אשר מראה וביד המצרי חנית וירד אליו בשבט ויגזל את-החנית מיד המצרי ויהרגהו בחניתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | אלה עשה בניהו בן-יהוידע ולו-שם בשלשה הגברים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | מן-השלשים נכבד ואל-השלשה לא-בא וישמהו דוד אל-משמעתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כד | עשה-אל אחי-יואב בשלשים אלחנן בן-דדו בית לחם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כה | שמה החרדי אליקא החרדי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כו | חלץ הפלטי עירא בן-עקש התקועי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כז | אביעזר הענתתי מבני החשתי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כח | צלמון האחחי מהרי הנטפתי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כט | חלב בן-בענה הנטפתי אתי בן-ריבי מגבעת בני בנימן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ל | בניהו פרעתני הדי מנחלי געש. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לא | אבי-עלבון הערבתי עזמות הברחמי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לב | אליחבא השעלבני בני ישן יהונתן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לג | שמה ההררי אחיאם בן-שרר האררי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לד | אליפלט בן-אחסבי בן-המעכתי אליעם בן-אחיתפל הגלני. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לה | חצרו הכרמלי פערי הארבי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לו | יגאל בן-נתן מצבה בני הגדי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לז | צלק העמני נחרי הבארתי נשאי כלי יואב בן-צריה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לח | עירא היתרי גרב היתרי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לט | אוריה החתי כל שלשים ושבעה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |