אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | ויהי בשנת התשיעית למלכו בחדש העשירי בעשור לחדש בא נבכדנאצר מלך-בבל הוא וכל-חילו על-ירושלם ויחן עליה ויבנו עליה דיק סביב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | ותבא העיר במצור עד עשתי עשרה שנה למלך צדקיהו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | בתשעה לחדש ויחזק הרעב בעיר ולא-היה לחם לעם הארץ. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ותבקע העיר וכל-אנשי המלחמה הלילה דרך שער בין החמתים אשר על-גן המלך וכשדים על-העיר סביב וילך דרך הערבה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | וירדפו חיל-כשדים אחר המלך וישגו אתו בערבות ירחו וכל-חילו נפצו מעליו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | ויתפשו את-המלך ויעלו אתו אל-מלך בבל רבלתה וידברו אתו משפט. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | ואת-בני צדקיהו שחטו לעיניו ואת-עיני צדקיהו עור ויאסרהו בנחשתים ויבאהו בבל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | ובחדש החמישי בשבעה לחדש היא שנת תשע-עשרה שנה למלך נבכדנאצר מלך-בבל בא נבוזראדן רב-טבחים עבד מלך-בבל ירושלם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | וישרף את-בית-יהוה ואת-בית המלך ואת כל-בתי ירושלם ואת-כל-בית גדול שרף באש. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | ואת-חומת ירושלם סביב נתצו כל-חיל כשדים אשר רב-טבחים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | ואת יתר העם הנשארים בעיר ואת-הנפלים אשר נפלו על-המלך בבל ואת יתר ההמון הגלה נבוזראדן רב-טבחים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | ומדלת הארץ השאיר רב-טבחים לכרמים וליגבים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | ואת-עמודי הנחשת אשר בית-יהוה ואת-המכנות ואת-ים הנחשת אשר בבית-יהוה שברו כשדים וישאו את-נחשתם בבלה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | ואת-הסירת ואת-היעים ואת-המזמרות ואת-הכפות ואת כל-כלי הנחשת אשר ישרתו-בם לקחו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | ואת-המחתות ואת-המזרקות אשר זהב זהב ואשר-כסף כסף לקח רב-טבחים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | העמודים שנים הים האחד והמכנות אשר-עשה שלמה לבית יהוה לא-היה משקל לנחשת כל-הכלים האלה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | שמנה עשרה אמה קומת העמוד האחד וכתרת עליו נחשת וקומת הכתרת שלש אמה ושבכה ורמנים על-הכתרת סביב הכל נחשת וכאלה לעמוד השני על-השבכה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | ויקח רב-טבחים את-שריה כהן הראש ואת-צפניהו כהן משנה ואת-שלשת שמרי הסף. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | ומן-העיר לקח סריס אחד אשר-הוא פקיד על-אנשי המלחמה וחמשה אנשים מראי פני-המלך אשר נמצאו בעיר ואת הספר שר הצבא המצבא את-עם הארץ וששים איש מעם הארץ הנמצאים בעיר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | ויקח אתם נבוזראדן רב-טבחים וילך אתם על-מלך בבל רבלתה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ויך אתם מלך בבל וימיתם ברבלה בארץ חמת ויגל יהודה מעל אדמתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | והעם הנשאר בארץ יהודה אשר השאיר נבוכדנאצר מלך בבל ויפקד עליהם את-גדליהו בן-אחיקם בן-שפן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | וישמעו כל-שרי החילים המה והאנשים כי-הפקיד מלך-בבל את-גדליהו ויבאו אל-גדליהו המצפה וישמעאל בן-נתניה ויוחנן בן-קרח ושריה בן-תנחמת הנטפתי ויאזניהו בן-המעכתי המה ואנשיהם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כד | וישבע להם גדליהו ולאנשיהם ויאמר להם אל-תיראו מעבדי הכשדים שבו בארץ ועבדו את-מלך בבל ויטב לכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כה | ויהי בחדש השביעי בא ישמעאל בן-נתניה בן-אלישמע מזרע המלוכה ועשרה אנשים אתו ויכו את-גדליהו וימת ואת-היהודים ואת-הכשדים אשר-היו אתו במצפה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כו | ויקמו כל-העם מקטן ועד-גדול ושרי החילים ויבאו מצרים כי יראו מפני כשדים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כז | ויהי בשלשים ושבע שנה לגלות יהויכין מלך-יהודה בשנים עשר חדש בעשרים ושבעה לחדש נשא אויל מרדך מלך בבל בשנת מלכו את-ראש יהויכין מלך-יהודה מבית כלא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כח | וידבר אתו טבות ויתן את-כסאו מעל כסא המלכים אשר אתו בבבל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כט | ושנא את בגדי כלאו ואכל לחם תמיד לפניו כל-ימי חייו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ל | וארחתו ארחת תמיד נתנה-לו מאת המלך דבר-יום ביומו כל ימי חיו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |