אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | ועשית מזבח מקטר קטרת עצי שטים תעשה אתו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | אמה ארכו ואמה רחבו רבוע יהיה ואמתים קמתו ממנו קרנתיו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | וצפית אתו זהב טהור את-גגו ואת-קירתיו סביב ואת-קרנתיו ועשית לו זר זהב סביב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ושתי טבעת זהב תעשה-לו מתחת לזרו על שתי צלעתיו תעשה על-שני צדיו והיה לבתים לבדים לשאת אתו בהמה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ועשית את-הבדים עצי שטים וצפית אתם זהב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | ונתתה אתו לפני הפרכת אשר על-ארן העדת לפני הכפרת אשר על-העדת אשר אועד לך שמה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | והקטיר עליו אהרן קטרת סמים בבקר בבקר בהיטיבו את-הנרת יקטירנה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | ובהעלת אהרן את-הנרת בין הערבים יקטירנה קטרת תמיד לפני יהוה לדרתיכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | לא-תעלו עליו קטרת זרה ועלה ומנחה ונסך לא תסכו עליו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | וכפר אהרן על-קרנתיו אחת בשנה מדם חטאת הכפרים אחת בשנה יכפר עליו לדרתיכם קדש-קדשים הוא ליהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | וידבר יהוה אל-משה לאמר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | כי תשא את-ראש בני-ישראל לפקדיהם ונתנו איש כפר נפשו ליהוה בפקד אתם ולא-יהיה בהם נגף בפקד אתם. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יג | זה יתנו כל-העבר על-הפקדים מחצית השקל בשקל הקדש עשרים גרה השקל מחצית השקל תרומה ליהוה. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יד | כל העבר על-הפקדים מבן עשרים שנה ומעלה יתן תרומת יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | העשיר לא-ירבה והדל לא ימעיט ממחצית השקל לתת את-תרומת יהוה לכפר על-נפשתיכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | ולקחת את-כסף הכפרים מאת בני ישראל ונתת אתו על-עבדת אהל מועד והיה לבני ישראל לזכרון לפני יהוה לכפר על-נפשתיכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | וידבר יהוה אל-משה לאמר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | ועשית כיור נחשת וכנו נחשת לרחצה ונתת אתו בין-אהל מועד ובין המזבח ונתת שמה מים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | ורחצו אהרן ובניו ממנו את-ידיהם ואת-רגליהם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | בבאם אל-אהל מועד ירחצו-מים ולא ימתו או בגשתם אל-המזבח לשרת להקטיר אשה ליהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ורחצו ידיהם ורגליהם ולא ימתו והיתה להם חק-עולם לו ולזרעו לדרתם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | וידבר יהוה אל-משה לאמר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | ואתה קח-לך בשמים ראש מר-דרור חמש מאות וקנמן-בשם מחציתו חמשים ומאתים וקנה-בשם חמשים ומאתים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כד | וקדה חמש מאות בשקל הקדש ושמן זית הין. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כה | ועשית אתו שמן משחת-קדש רקח מרקחת מעשה רקח שמן משחת-קדש יהיה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כו | ומשחת בו את-אהל מועד ואת ארון העדת. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כז | ואת-השלחן ואת-כל-כליו ואת-המנרה ואת-כליה ואת מזבח הקטרת. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כח | ואת-מזבח העלה ואת-כל-כליו ואת-הכיר ואת-כנו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כט | וקדשת אתם והיו קדש קדשים כל-הנגע בהם יקדש. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ל | ואת-אהרן ואת-בניו תמשח וקדשת אתם לכהן לי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לא | ואל-בני ישראל תדבר לאמר שמן משחת-קדש יהיה זה לי לדרתיכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לב | על-בשר אדם לא ייסך ובמתכנתו לא תעשו כמהו קדש הוא קדש יהיה לכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לג | איש אשר ירקח כמהו ואשר יתן ממנו על-זר ונכרת מעמיו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לד | ויאמר יהוה אל-משה קח-לך סמים נטף ושחלת וחלבנה סמים ולבנה זכה בד בבד יהיה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לה | ועשית אתה קטרת רקח מעשה רוקח ממלח טהור קדש. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לו | ושחקת ממנה הדק ונתתה ממנה לפני העדת באהל מועד אשר אועד לך שמה קדש קדשים תהיה לכם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לז | והקטרת אשר תעשה במתכנתה לא תעשו לכם קדש תהיה לך ליהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
לח | איש אשר-יעשה כמוה להריח בה ונכרת מעמיו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |