אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | קרבו גוים לשמע ולאמים הקשיבו תשמע הארץ ומלאה תבל וכל-צאצאיה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | כי קצף ליהוה על-כל-הגוים וחמה על-כל-צבאם החרימם נתנם לטבח. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | וחלליהם ישלכו ופגריהם יעלה באשם ונמסו הרים מדמם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ונמקו כל-צבא השמים ונגלו כספר השמים וכל-צבאם יבול כנבל עלה מגפן וכנבלת מתאנה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | כי-רותה בשמים חרבי הנה על-אדום תרד ועל-עם חרמי למשפט. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | חרב ליהוה מלאה דם הדשנה מחלב מדם כרים ועתודים מחלב כליות אילים כי זבח ליהוה בבצרה וטבח גדול בארץ אדום. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | וירדו ראמים עמם ופרים עם-אבירים ורותה ארצם מדם ועפרם מחלב ידשן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | כי יום נקם ליהוה שנת שלומים לריב ציון. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | ונהפכו נחליה לזפת ועפרה לגפרית והיתה ארצה לזפת בערה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | לילה ויומם לא תכבה לעולם יעלה עשנה מדור לדור תחרב לנצח נצחים אין עבר בה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | וירשוה קאת וקפוד וינשוף וערב ישכנו-בה ונטה עליה קו-תהו ואבני-בהו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | חריה ואין-שם מלוכה יקראו וכל-שריה יהיו אפס. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | ועלתה ארמנתיה סירים קמוש וחוח במבצריה והיתה נוה תנים חציר לבנות יענה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | ופגשו ציים את-איים ושעיר על-רעהו יקרא אך-שם הרגיעה לילית ומצאה לה מנוח. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | שמה קננה קפוז ותמלט ובקעה ודגרה בצלה אך-שם נקבצו דיות אשה רעותה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | דרשו מעל-ספר יהוה וקראו אחת מהנה לא נעדרה אשה רעותה לא פקדו כי-פי הוא צוה ורוחו הוא קבצן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | והוא-הפיל להן גורל וידו חלקתה להם בקו עד-עולם יירשוה לדור ודור ישכנו-בה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |