אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | וישמע שפטיה בן-מתן וגדליהו בן-פשחור ויוכל בן-שלמיהו ופשחור בן-מלכיה את-הדברים אשר ירמיהו מדבר אל-כל-העם לאמר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | כה אמר יהוה הישב בעיר הזאת ימות בחרב ברעב ובדבר והיצא אל-הכשדים יחיה והיתה-לו נפשו לשלל וחי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | כה אמר יהוה הנתן תנתן העיר הזאת ביד חיל מלך-בבל ולכדה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | ויאמרו השרים אל-המלך יומת נא את-האיש הזה כי-על-כן הוא-מרפא את-ידי אנשי המלחמה הנשארים בעיר הזאת ואת ידי כל-העם לדבר אליהם כדברים האלה כי האיש הזה איננו דרש לשלום לעם הזה כי אם-לרעה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ויאמר המלך צדקיהו הנה-הוא בידכם כי-אין המלך יוכל אתכם דבר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | ויקחו את-ירמיהו וישלכו אתו אל-הבור מלכיהו בן-המלך אשר בחצר המטרה וישלחו את-ירמיהו בחבלים ובבור אין-מים כי אם-טיט ויטבע ירמיהו בטיט. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | וישמע עבד-מלך הכושי איש סריס והוא בבית המלך כי-נתנו את-ירמיהו אל-הבור והמלך יושב בשער בנימן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | ויצא עבד-מלך מבית המלך וידבר אל-המלך לאמר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | אדני המלך הרעו האנשים האלה את כל-אשר עשו לירמיהו הנביא את אשר-השליכו אל-הבור וימת תחתיו מפני הרעב כי אין הלחם עוד בעיר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | ויצוה המלך את עבד-מלך הכושי לאמר קח בידך מזה שלשים אנשים והעלית את-ירמיהו הנביא מן-הבור בטרם ימות. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | ויקח עבד-מלך את-האנשים בידו ויבא בית-המלך אל-תחת האוצר ויקח משם בלוי הסחבות ובלוי מלחים וישלחם אל-ירמיהו אל-הבור בחבלים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | ויאמר עבד-מלך הכושי אל-ירמיהו שים נא בלואי הסחבות והמלחים תחת אצלות ידיך מתחת לחבלים ויעש ירמיהו כן. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | וימשכו את-ירמיהו בחבלים ויעלו אתו מן-הבור וישב ירמיהו בחצר המטרה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | וישלח המלך צדקיהו ויקח את-ירמיהו הנביא אליו אל-מבוא השלישי אשר בבית יהוה ויאמר המלך אל-ירמיהו שאל אני אתך דבר אל-תכחד ממני דבר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | ויאמר ירמיהו אל-צדקיהו כי אגיד לך הלוא המת תמיתני וכי איעצך לא תשמע אלי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | וישבע המלך צדקיהו אל-ירמיהו בסתר לאמר חי-יהוה את אשר עשה-לנו את-הנפש הזאת אם-אמיתך ואם-אתנך ביד האנשים האלה אשר מבקשים את-נפשך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | ויאמר ירמיהו אל-צדקיהו כה-אמר יהוה אלהי צבאות אלהי ישראל אם-יצא תצא אל-שרי מלך-בבל וחיתה נפשך והעיר הזאת לא תשרף באש וחיתה אתה וביתך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | ואם לא-תצא אל-שרי מלך בבל ונתנה העיר הזאת ביד הכשדים ושרפוה באש ואתה לא-תמלט מידם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | ויאמר המלך צדקיהו אל-ירמיהו אני דאג את-היהודים אשר נפלו אל-הכשדים פן-יתנו אתי בידם והתעללו-בי. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
כ | ויאמר ירמיהו לא יתנו שמע-נא בקול יהוה לאשר אני דבר אליך וייטב לך ותחי נפשך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ואם-מאן אתה לצאת זה הדבר אשר הראני יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | והנה כל-הנשים אשר נשארו בבית מלך-יהודה מוצאות אל-שרי מלך בבל והנה אמרות הסיתוך ויכלו לך אנשי שלמך הטבעו בבץ רגלך נסגו אחור. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | ואת-כל-נשיך ואת-בניך מוצאים אל-הכשדים ואתה לא-תמלט מידם כי ביד מלך-בבל תתפש ואת-העיר הזאת תשרף באש. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כד | ויאמר צדקיהו אל-ירמיהו איש אל-ידע בדברים-האלה ולא תמות. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כה | וכי-ישמעו השרים כי-דברתי אתך ובאו אליך ואמרו אליך הגידה-נא לנו מה-דברת אל-המלך אל-תכחד ממנו ולא נמיתך ומה-דבר אליך המלך. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כו | ואמרת אליהם מפיל-אני תחנתי לפני המלך לבלתי השיבני בית יהונתן למות שם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כז | ויבאו כל-השרים אל-ירמיהו וישאלו אתו ויגד להם ככל-הדברים האלה אשר צוה המלך ויחרשו ממנו כי לא-נשמע הדבר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כח | וישב ירמיהו בחצר המטרה עד-יום אשר-נלכדה ירושלם והיה כאשר נלכדה ירושלם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |