אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | והתנבי חגי נביאה וזכריה בר-עדוא נביאיא על-יהודיא די ביהוד ובירושלם בשם אלה ישראל עליהון. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | באדין קמו זרבבל בר-שאלתיאל וישוע בר-יוצדק ושריו למבנא בית אלהא די בירושלם ועמהון נביאיא די-אלהא מסעדין להון. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | בה-זמנא אתא עליהון תתני פחת עבר-נהרה ושתר בוזני וכנותהון וכן אמרין להם מן-שם לכם טעם ביתא דנה לבנא ואשרנא דנה לשכללה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ד | אדין כנמא אמרנא להם מן-אנון שמהת גבריא די-דנה בנינא בנין. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ה | ועין אלההם הות על-שבי יהודיא ולא-בטלו המו עד-טעמא לדריוש יהך ואדין יתיבון נשתונא על-דנה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ו | פרשגן אגרתא די-שלח תתני פחת עבר-נהרה ושתר בוזני וכנותה אפרסכיא די בעבר נהרה על-דריוש מלכא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | פתגמא שלחו עלוהי וכדנה כתיב בגוה לדריוש מלכא שלמא כלא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | ידיע להוא למלכא די-אזלנא ליהוד מדינתא לבית אלהא רבא והוא מתבנא אבן גלל ואע מתשם בכתליא ועבידתא דך אספרנא מתעבדא ומצלח בידהם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | אדין שאלנא לשביא אלך כנמא אמרנא להם מן-שם לכם טעם ביתא דנה למבניה ואשרנא דנה לשכללה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | ואף שמהתהם שאלנא להם להודעותך די נכתב שם-גבריא די בראשיהם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | וכנמא פתגמא התיבונא לממר אנחנא המו עבדוהי די-אלה שמיא וארעא ובנין ביתא די-הוא בנה מקדמת דנה שנין שגיאן ומלך לישראל רב בנהי ושכללה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יב | להן מן-די הרגזו אבהתנא לאלה שמיא יהב המו ביד נבוכדנצר מלך-בבל כסדיא וביתה דנה סתרה ועמה הגלי לבבל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | ברם בשנת חדה לכורש מלכא די בבל כורש מלכא שם טעם בית-אלהא דנה לבנא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | ואף מאניא די-בית-אלהא די דהבה וכספא די נבוכדנצר הנפק מן-היכלא די בירושלם והיבל המו להיכלא די בבל הנפק המו כורש מלכא מן-היכלא די בבל ויהיבו לששבצר שמה די פחה שמה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | ואמר-לה אלה מאניא שא אזל-אחת המו בהיכלא די בירושלם ובית אלהא יתבנא על-אתרה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | אדין ששבצר דך אתא יהב אשיא די-בית אלהא די בירושלם ומן-אדין ועד-כען מתבנא ולא שלם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | וכען הן על-מלכא טב יתבקר בבית גנזיא די-מלכא תמה די בבבל הן איתי די-מן-כורש מלכא שים טעם למבנא בית-אלהא דך בירושלם ורעות מלכא על-דנה ישלח עלינא. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |