אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 24/09/2024
פסוק | ביאור | |
---|---|---|
א | נדרשתי ללוא שאלו נמצאתי ללא בקשני אמרתי הנני הנני אל-גוי לא-קרא בשמי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ב | פרשתי ידי כל-היום אל-עם סורר ההלכים הדרך לא-טוב אחר מחשבתיהם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ג | העם המכעיסים אותי על-פני תמיד זבחים בגנות ומקטרים על-הלבנים. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ד | הישבים בקברים ובנצורים ילינו האכלים בשר החזיר ופרק פגלים כליהם. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ה | האמרים קרב אליך אל-תגש-בי כי קדשתיך אלה עשן באפי אש יקדת כל-היום. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
ו | הנה כתובה לפני לא אחשה כי אם-שלמתי ושלמתי על-חיקם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ז | עונתיכם ועונת אבותיכם יחדו אמר יהוה אשר קטרו על-ההרים ועל-הגבעות חרפוני ומדתי פעלתם ראשנה על-חיקם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ח | כה אמר יהוה כאשר ימצא התירוש באשכול ואמר אל-תשחיתהו כי ברכה בו כן אעשה למען עבדי לבלתי השחית הכל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
ט | והוצאתי מיעקב זרע ומיהודה יורש הרי וירשוה בחירי ועבדי ישכנו-שמה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
י | והיה השרון לנוה-צאן ועמק עכור לרבץ בקר לעמי אשר דרשוני. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יא | ואתם עזבי יהוה השכחים את-הר קדשי הערכים לגד שלחן והממלאים למני ממסך. | יש ביאור - קראו וערכו אותו |
יב | ומניתי אתכם לחרב וכלכם לטבח תכרעו יען קראתי ולא עניתם דברתי ולא שמעתם ותעשו הרע בעיני ובאשר לא-חפצתי בחרתם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יג | לכן כה-אמר אדני יהוה הנה עבדי יאכלו ואתם תרעבו הנה עבדי ישתו ואתם תצמאו הנה עבדי ישמחו ואתם תבשו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יד | הנה עבדי ירנו מטוב לב ואתם תצעקו מכאב לב ומשבר רוח תילילו. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טו | והנחתם שמכם לשבועה לבחירי והמיתך אדני יהוה ולעבדיו יקרא שם אחר. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
טז | אשר המתברך בארץ יתברך באלהי אמן והנשבע בארץ ישבע באלהי אמן כי נשכחו הצרות הראשנות וכי נסתרו מעיני. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יז | כי-הנני בורא שמים חדשים וארץ חדשה ולא תזכרנה הראשנות ולא תעלינה על-לב. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יח | כי-אם-שישו וגילו עדי-עד אשר אני בורא כי הנני בורא את-ירושלם גילה ועמה משוש. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
יט | וגלתי בירושלם וששתי בעמי ולא-ישמע בה עוד קול בכי וקול זעקה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כ | לא-יהיה משם עוד עול ימים וזקן אשר לא-ימלא את-ימיו כי הנער בן-מאה שנה ימות והחוטא בן-מאה שנה יקלל. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כא | ובנו בתים וישבו ונטעו כרמים ואכלו פרים. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כב | לא יבנו ואחר ישב לא יטעו ואחר יאכל כי-כימי העץ ימי עמי ומעשה ידיהם יבלו בחירי. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כג | לא ייגעו לריק ולא ילדו לבהלה כי זרע ברוכי יהוה המה וצאצאיהם אתם. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כד | והיה טרם-יקראו ואני אענה עוד הם מדברים ואני אשמע. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |
כה | זאב וטלה ירעו כאחד ואריה כבקר יאכל-תבן ונחש עפר לחמו לא-ירעו ולא-ישחיתו בכל-הר קדשי אמר יהוה. | אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש |