ביאורי פסוקים - תמונת מצב
אתר הניווט בתנ"ך>

ביאורי פסוקים - תמונת מצב

אחת המשימות של 'אתר הניווט בתנ"ך' היא ליצור לכל פסוק דף שבו יהיה סיכום של כל הפירושים על הפסוק, על-מנת לעזור לכל מי שמגיע לפסוק 'לנווט' בקלות בין שלל הפירושים. דף זה מסכם את התקדמות הפרוייקט לפי פרקים וספרים. השאיפה היא שכל האדום יהפוך לירוק. הדף מעודכן לתאריך: 10/03/2024

כל הספרים > ספר דברי הימים א > פרק ז

ביאור על כל הפרק

פסוק ביאור
א ולבני יששכר תולע ופואה ישיב ושמרון ארבעה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ב ובני תולע עזי ורפיה ויריאל ויחמי ויבשם ושמואל ראשים לבית-אבותם לתולע גבורי חיל לתלדותם מספרם בימי דויד עשרים-ושנים אלף ושש מאות. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ג ובני עזי יזרחיה ובני יזרחיה מיכאל ועבדיה ויואל ישיה חמשה ראשים כלם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ד ועליהם לתלדותם לבית אבותם גדודי צבא מלחמה שלשים וששה אלף כי-הרבו נשים ובנים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ה ואחיהם לכל משפחות יששכר גבורי חילים שמונים ושבעה אלף התיחשם לכל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ו בנימן בלע ובכר וידיעאל שלשה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ז ובני בלע אצבון ועזי ועזיאל וירימות ועירי חמשה ראשי בית אבות גבורי חילים והתיחשם עשרים ושנים אלף ושלשים וארבעה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ח ובני בכר זמירה ויועש ואליעזר ואליועיני ועמרי וירמות ואביה וענתות ועלמת כל-אלה בני-בכר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ט והתיחשם לתלדותם ראשי בית אבותם גבורי חיל עשרים אלף ומאתים. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
י ובני ידיעאל בלהן ובני בלהן יעיש ובנימן ואהוד וכנענה וזיתן ותרשיש ואחישחר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יא כל-אלה בני ידיעאל לראשי האבות גבורי חילים שבעה-עשר אלף ומאתים יצאי צבא למלחמה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יב ושפם וחפם בני עיר חשם בני אחר. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יג בני נפתלי יחציאל וגוני ויצר ושלום בני בלהה.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יד בני מנשה אשריאל אשר ילדה פילגשו הארמיה ילדה את-מכיר אבי גלעד. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טו ומכיר לקח אשה לחפים ולשפים ושם אחתו מעכה ושם השני צלפחד ותהינה לצלפחד בנות. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
טז ותלד מעכה אשת-מכיר בן ותקרא שמו פרש ושם אחיו שרש ובניו אולם ורקם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יז ובני אולם בדן אלה בני גלעד בן-מכיר בן-מנשה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יח ואחתו המלכת ילדה את-אישהוד ואת-אביעזר ואת-מחלה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
יט ויהיו בני שמידע אחין ושכם ולקחי ואניעם.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כ ובני אפרים שותלח וברד בנו ותחת בנו ואלעדה בנו ותחת בנו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כא וזבד בנו ושותלח בנו ועזר ואלעד והרגום אנשי-גת הנולדים בארץ כי ירדו לקחת את-מקניהם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כב ויתאבל אפרים אביהם ימים רבים ויבאו אחיו לנחמו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כג ויבא אל-אשתו ותהר ותלד בן ויקרא את-שמו בריעה כי ברעה היתה בביתו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כד ובתו שארה ותבן את-בית-חורון התחתון ואת-העליון ואת אזן שארה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כה ורפח בנו ורשף ותלח בנו ותחן בנו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כו לעדן בנו עמיהוד בנו אלישמע בנו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כז נון בנו יהושע בנו. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כח ואחזתם ומשבותם בית-אל ובנתיה ולמזרח נערן ולמערב גזר ובנתיה ושכם ובנתיה עד-עיה ובנתיה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
כט ועל-ידי בני-מנשה בית-שאן ובנתיה תענך ובנתיה מגדו ובנותיה דור ובנותיה באלה ישבו בני יוסף בן-ישראל.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
ל בני אשר ימנה וישוה וישוי ובריעה ושרח אחותם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לא ובני בריעה חבר ומלכיאל הוא אבי ברזות. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לב וחבר הוליד את-יפלט ואת-שומר ואת-חותם ואת שועא אחותם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לג ובני יפלט פסך ובמהל ועשות אלה בני יפלט. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לד ובני שמר אחי ורוהגה יחבה וארם. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לה ובן-הלם אחיו צופח וימנע ושלש ועמל. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לו בני צופח סוח וחרנפר ושועל וברי וימרה. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לז בצר והוד ושמא ושלשה ויתרן ובארא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לח ובני יתר יפנה ופספה וארא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
לט ובני עלא ארח וחניאל ורציא. אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש
מ כל-אלה בני-אשר ראשי בית-האבות ברורים גבורי חילים ראשי הנשיאים והתיחשם בצבא במלחמה מספרם אנשים עשרים וששה אלף.

אין ביאור עדיין - כתבו ביאור חדש