בתגובה ל: משה, אהרן ומרים שנשלח על-ידי אראל בפו''ס 1:
לעניות דעתי ניתן לפרש רבים מן הפסוקים הלא מובנים אם מוסיפים את מיכה עצמו כמוסיף על דברי הדוברים בראיה הסטורית ביחס לתקופתו.
למשל:
הערות שולים כמו בעניין עמרי ובית אחאב
או לגבי דברים שהנביא רואה על העתיד כמו והיתה הארץ שממה ועל יום הגאולה בפסוק שבו מוזכר הר ההר.
מיני דברים שלא שייך שמשה ידבר עליהם.
אחאב ועמרי קשורים לעיוות הדין.
את יום הגאולה העתידית והפורענות הקרובה יותר הוא מזכיר לאחר דברי הנחמה(כמדומני) שבדברי מרים