אל תאמינו לרבני חזל המסלפים את התורה ולא מבינים מי היא האשה שעליה לעגון להיות עגונה
יש לזכור את אשר כתוב בתורת משה שְׁאֵרָהּ כְּסוּתָהּ וְעֹנָתָהּ לֹא יִגְרָע: וְאִם שְׁלָשׁ אֵלֶּה [
כל השלשה ] לֹא יַעֲשֶׂה לָהּ וְיָצְאָה חִנָּם אֵין כָּסֶף
כי אם יורד הים באניה לחודשים [לתקופת זמן ממושכת] אך שולח כסף לאשתו לשארה [מזון] ולכסותה [ביגוד] על כן היא אשתו גם אם [משכב דודים] עונתה נגרעה אך אם יעדר האיש מביתו ונגרעו כל שלש אלה שארה כסותה ועונתה אז חופשיה האישה ולא תקרא עגונה כי האיש שלה
לא חי איתה לכן דינה כאלמנה אשר בעלה
מת ולא תהיה מסורבת גט ואין לרדוף לשוא לחו"ל אחרי הגבר כמעשה רבני חזל הכסילים
ומי האשה שעליה לעגון
ספר מגילת רות פרק א כתוב:
(יג) הֲלָהֵן תְּשַׂבֵּרְנָה עַד אֲשֶׁר יִגְדָּלוּ הֲלָהֵן
תֵּעָגֵנָה לְבִלְתִּי הֱיוֹת
לְאִישׁ אַל בְּנֹתַי כִּי מַר לִי מְאֹד מִכֶּם כִּי יָצְאָה בִי יַד יְהֹוָה:
כך אמרה נעמי לכלותיה האלמנות למה לכן להיות עגונות לְבִלְתִּי הֱיוֹת לְאִישׁ הלא אין אחים לבעליכן המתים וגם נעמי זקנה ואינה יכולה ללדת בנים שייבמו את ערפה ורות כלותיה של נעמי
ובספר בראשית פרק לח(יא) וַיֹּאמֶר יְהוּדָה לְתָמָר כַּלָּתוֹ שְׁבִי אַלְמָנָה בֵית אָבִיךְ עַד יִגְדַּל שֵׁלָה בְנִי כִּי אָמַר פֶּן יָמוּת גַּם הוּא כְּאֶחָיו וַתֵּלֶךְ תָּמָר וַתֵּשֶׁב בֵּית אָבִיהָ:
למעשה תמר היתה אשה עגונה לְבִלְתִּי הֱיוֹת לְאִישׁ כי חיכתה היא ליבמה שיקים זרע לאחיו המת בעלה של האלמנה ולא ימחה שמו מישראל כי זו המטרה והמצוה על כן עוגנת האשה וזאת תקרא עגונה